gamepc 700-750

Status
Niet open voor verdere reacties.

pollie1997

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
Budget - 700-750 AMD game pc am3+
Doel -gamen vooral verder email internet school etc.
Omgeving - mijn pc moet krachtig zijn en mag geluid maken

Assemblage - zelf in elkaar zetten

Opties / randapparatuur - ik heb besturingssysteem muis toetsenbord monitor alles heb ik al

Deze kast
Tower/Sharkoon/T5_Economy/499033/?tn=HARDWARE&l1=Behuizingen&l2=Midi+Tower"]klikhier[/URL]
verder hoeft er nog niet een heel erg dure videokaart in omdat eind dit jaar de 7000 serie van amd uitkomt waarbij 100% prestatiewinst word verwacht( maar ik zelf kan niet wachten met een nieuwe pc) Oja het hoeft niet perse bij 1 winkel de kast en de videokaart (asus 6850) mogen bij alternate de rest bij azerty

Laatst bewerkt:
Hoe wil je die 2 verschillende kaarten ooit in crossfire kunnen zetten?

7000 serie's gpu zijn totaal anders
deze worden op 24NM chip gemaakt

crossfire kan je dus vergeten dit kan alleen met het zelfde type gpu zoals HD6950 + HD6950 of HD5850 + HD5850
de eenige waar je wel een andere kaart me kan crossfire draaien is de HD6990+HD6970 maar dat is omdat de gpu chip het zelfde is

Laatst bewerkt:
ik zou dan eerst gewoon de kaart die geintegreerd zit gebruiken,
en later de 7000 series installeren :P, ik hoop dat je gedult hebt dan xD

EDIT: ik zie dat er geen geintegreerde kaart inzit dus, dan kan je ook gewoon een goedkope HD5450 kopen voor 25 euro :P

Laatst bewerkt:
o nog een ding

dat ram gaat niet passen met die cpu koeler
de cpu koeler hangt namelijk over de geheugen sloten heen je zult ander ram of andere cpu koeler moeten nemen

Ja ik las al iets over die grote heatspriders of zoiets van corsaiR maar als je hem anders erin monteerd(de koeler) dan Past het wel

Maar even om deze topic opnieuw te laten beginnen
Kunnen jullie een AMD pc (in het vooruitzicht met de bulldozers voor me samenstellen
Want AMD gaat heel lang door met z'n sockets
Oja de videokaart word een asus6850 bij alrernate

ja maar het voordeel van amd is dat ze veel langer doorgaan op een mobo en omdat ik 14 ben en het moet doen met mijn kranten wijkje is het ook voordeliger en ik heb redekijk hoge verwachtingen van de nieuwe bulldozer procesoren maar zou u mij willen helpen met het samenstellen

ja maar het voordeel van amd is dat ze veel langer doorgaan op een mobo en omdat ik 14 ben en het moet doen met mijn kranten wijkje is het ook voordeliger en ik heb redekijk hoge verwachtingen van de nieuwe bulldozer procesoren maar zou u mij willen helpen met het samenstellen

de intel Core i5 2500 houd het met gemak 5 jaar vol
ik denk niet dat jij over 3 jaar nog dat ene kranten wijkje loopt
altans je kan beter betaald krijgen als je 19 bent

lord4163 er kunnen toch geen sata300 harde schijven worden aangesloten op dat mobo

Sata is backwards compatible je kan gewoon Sata300 schijven hierop aansluiten

Als je het zelf in elkaar zet moet je ook denken aan eventuele andere spulletjes. Sata kabel, koelpasta enzovoort.

en aan welke dingen moet ik dan denken
graag azerty

en moet ik nog iets speciaals kopen om een sata 300 op een sata 600 te kunnen aansluiten

nee sata600 is backwards compatible als in alle sata kabels kunnen erop zonder probleem hiervoor hoef je geen extra converters of wat dan ook aan te schaffen

maar zou iemand een lijstje voor mij kunnen maken wat ik verder voor een pc maken nodig heb
koelpasta cableties etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan