Gamepc niet al te duur

Status
Niet open voor verdere reacties.

NewKidsNitro

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2014
Budget - Niet zo veel 400 tot 500 euro
Doel - Gaming en opnemen
Omgeving - Als het kan stil
Assemblage - Kant en klaar
Besturingssysteem - windows 7 heb gehoord dat je daar goed op kan gamen

Nog 1 puntje ik heb rondgezocht op fora's en heb gelezen dat gampc een slechte site is je betaalt te veel voor te weinig is dat ook zo

MVG,

NewKidsNitro

PS: k ben nog maar 13 dus daarom niet al te duur

ik zou je budget verhogen naar 600-650 je kan wel iets voor 500 doen maar windows 7 kost al zo'n 90,- en assamblage 60,- dus dan heb je nog maar 350,- voor de pc over en daar kan je niet veel van maken
en sites zoals gamepc.nl zijn inderdaad heel slecht je betaalt er veel te veel voor

Zal ik er ook een recentie bijzetten? Ook al heb ik er daar niet 1 gekocht, gaat om het idee.
Benoem ik alle positieve dingen die kunnen bij een winkel :D

Laatst bewerkt:
daar ga je misschien een jaar of anderhalf mee kunnen gamen en ook nog op lage tot en heel misschien medium settings en een max fps van 30
de prijzen zijn daar veel te hoog ook de keuze voor welke componenten ze gebruiken en geloof me nou maar mensen die bij gamepc hebben besteld hebben er niet zoveel verstand van

Laatst bewerkt:
Maar die wou ik wel gan kopen alleen ik weet niet als die goed is een vriend zijn oom kan een mega pc maken voor 400 euries maar hij weet niet als die dat voor mij wou doen dus dan ga k ook niet verder op in

m'n advies is spaar nog zo'n 200,- dan heb je een pc waar je veel langer mee gaat doen en goed mee kan gamen en misschien dat je nog een oude pc ergens hebt staan en dat je daar nog wat van kan gebruiken
en als je een budget "game" pc van bijvoorbeeld een merk als hp of dell ofzo wilt dan ben je toch minimaal 700.- kwijt niet doen dus
verder kan je je pc kopen bij bijvoorbeeld azerty.nl

ook zou ik gewoon windows 8.1 nemen went heel snel en is ook wat sneller

dit zou je kunnen doen met 700,- ---> link
het is wel een amd processor en die koelers maken veel meer lawaai dan een standaard intel koeler maar die dingen kosten ongeveer 30,- dus die zou je nog kunnen vervangen
ook zit er geen ssd bij het was of meer opslag of een snellere ssd ik heb voor meer opslag gekozen

Laatst bewerkt:
Tja pc gaming is wel leuk enzo maar het kost wel wat
Het kan ook bijna niet goedkoper dan 600 omdat er ook windows en assamblage bij moet

Nou windows hoeft niet dus dat word al weer goedkoper maar ik weet geen goede site

ken je ook iemand in de buurt die veel verstand heeft van pc's die kan dan misschien ook je pc in elkaar zetten
zonder Windows en assemblage kan je wel een mooie pc in elkaar zetten voor 550,-
kan ook voor 500,- maar voor die 50,- die je meer betaalt zit er een hele goede videokaart in voor die prijs
ik kan geen directe link plaatsen dus moet het via een afbeelding doen -->,k.png
de site is van megekko.nl

Goedkope cpu (bv q6600 en overclocken of andere quadcore) en duurdere videokaart, las ik laatst ergens!

Laatst bewerkt:
Misschien handig om te vermelden welke games je wil gaan spelen. Daar hangt natuurlijk veel van af.

Als alternatief kun je een xbox one of playstation 4 kopen. Dan kun je voorlopig er mee vooruit.

De games die ik wil gaan spelen zijn

GTA IV
GTA V
Farming simulator 2015
Euro truck simulator 2/3

Voor GTA kun je het zeker wel vergeten voor die prijs.

De vraag is dan nog, gaat het alleen om en kast of moet er ook nog een toetsenbord, muis, boxen en monitor bij?

voor gta zit je met alleen al je videokaart en processor rond die prijs dus dat kan je zoals hierboven vermeld echt vergeten... als ik jou was zou ik gewoon een playstation 4 of xbox one kopen of nog 2-300 euro erbij sparen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan