GamePC samenstellen budget 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

deherder

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2012
Berichten
9
Beste lezer,

Ik ben een complete leek wat computers betreft. In verband met de komst van Diablo 3 wil ik speciaal hiervoor een nieuwe computer aanschaffen (incl scherm). Via wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat blizzard games het beste werken met Ati/intel, dus ik zou graag iets van jullie deskundig advies willen hebben bij het samenstellen van een gamepc gelet op het voorgaande:p.

Ik ben een complete leek, dus zou de assemblage het liefst laten doen door Azerty zelf. Ik heb zelf wel windows 7, dus een OS is niet nodig. Daarnaast heb ik niet de intentie mijn computer later nog up te graden, dus op het moederbord kan volgens mij wel bezuinigd worden.

Als jullie mij helpen met het samenstellen van een PC ben ik jullie erg dankbaar!

Gr,

Deherder
 
ATI = Beeldkaart, Intel = Processor
Nvidia = Beeldkaart, AMD = Processor

Ik zal eens kijken voor je ;)
 
@banja

Winkelmandje is leeg, maar zonder beeldkaart kan ik toch geen games spelen? :p
 
hier heb ik nog een site van een webshop
http://gistron.com/systems?
daar moet je nog ff op Configureren drukken ( dan kun je zelf nog kiezen uit de prijsklasse)
en daar kun je verder ook nog dingen aanpassen wat je er bij wilt hebben

( ze leveren hem kant en klaar aan huis ook kun je hem ophalen )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een opmerking over die site , gistron is duurder dan azerty ..
 
Bedankt voor alle reacties!

Is er wellicht ook een samenstelling met een i5 en een 6850? Ik las namelijk veel goede reviews over de 6850, en heb een voorkeur voor intel :p.
 
Wow dat lijstje ziet er echt goed uit! Dat het scherm nu wat minder is vind ik niet erg, zolang het maar HD is (heb nu namelijk z'n klassiek dik computer scherm, dus dit is al een echte vooruitgang).

Een vraagje nog, is het misschien waard om 4gb naar 8gb up te graden? of is dat het niet waard?

gr