GamePC samenstellen budget 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

deherder

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2012
Berichten
9
Beste lezer,

Ik ben een complete leek wat computers betreft. In verband met de komst van Diablo 3 wil ik speciaal hiervoor een nieuwe computer aanschaffen (incl scherm). Via wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat blizzard games het beste werken met Ati/intel, dus ik zou graag iets van jullie deskundig advies willen hebben bij het samenstellen van een gamepc gelet op het voorgaande:p.

Ik ben een complete leek, dus zou de assemblage het liefst laten doen door Azerty zelf. Ik heb zelf wel windows 7, dus een OS is niet nodig. Daarnaast heb ik niet de intentie mijn computer later nog up te graden, dus op het moederbord kan volgens mij wel bezuinigd worden.

Als jullie mij helpen met het samenstellen van een PC ben ik jullie erg dankbaar!

Gr,

Deherder
 
ATI = Beeldkaart, Intel = Processor
Nvidia = Beeldkaart, AMD = Processor

Ik zal eens kijken voor je ;)
 
@banja

Winkelmandje is leeg, maar zonder beeldkaart kan ik toch geen games spelen? :p
 
hier heb ik nog een site van een webshop
http://gistron.com/systems?
daar moet je nog ff op Configureren drukken ( dan kun je zelf nog kiezen uit de prijsklasse)
en daar kun je verder ook nog dingen aanpassen wat je er bij wilt hebben

( ze leveren hem kant en klaar aan huis ook kun je hem ophalen )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een opmerking over die site , gistron is duurder dan azerty ..
 
Bedankt voor alle reacties!

Is er wellicht ook een samenstelling met een i5 en een 6850? Ik las namelijk veel goede reviews over de 6850, en heb een voorkeur voor intel :p.
 
Wow dat lijstje ziet er echt goed uit! Dat het scherm nu wat minder is vind ik niet erg, zolang het maar HD is (heb nu namelijk z'n klassiek dik computer scherm, dus dit is al een echte vooruitgang).

Een vraagje nog, is het misschien waard om 4gb naar 8gb up te graden? of is dat het niet waard?

gr
 
Naar 8gb kost maar 20 euro extra , dan kom je wat over je budget maar is wel goeekoop , gewoon doen
 
Ik heb nu de lijst ietsjes aangepast. De lijst is nu:

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...338876]=1&product[441860]=1&product[399209]=1

Er zit nu 8 GB bij, en heb voor een coolermaster kast gekozen die net ietjes goedkoper is door een aanbieding. Zijn er verder nog mensen die suggesties of op en aanmerkingen hebben? Zo ja dan hoor ik het graag!
Behalve dit heb ik nog een vraag over de monitor. Is er wellicht nog een goedkopere versie die Full HD is, of is dit echt een goede keuze?

Nogmaals bedankt voor alle moeite.
 
Die lg is full hd + led , je wint je geld al na een half jaar terug ivgm non led monitor
 
Oke dan! Dan blijf ik zeker bij die monitor. Dan denk ik dat ik mijn PC gevonden heb :p. Doet alleen wel pijn in mijn portemonnee maar dat is het waard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan