Gamepc van 1600

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou je dat doen?
De enigste reden die ik kan bedenken is dat je de 2500k beter kan overclocken.
Maar aangezien de 3570k 15% sneller is dan de 2500k moet je die al veel hoger gaan overclocken om dezelfde snelheden te halen.

Waarom zou je dat doen?
Maar aangezien de 3570k 15% sneller is dan de 2500k moet je die al veel hoger gaan overclocken om dezelfde snelheden te halen.

De 2500K gaat langer meegaan geloof me en 15% sneller -> niet echt hoor hij kan gewoon ietwat meer multitasking aan

Dat is een van de domste dingen die ik ooit gehoord heb, waarom koopt niemand de 2500k dan nog? En hij verbruikt nog eens meer ook..
Dit slaat nergens op, waarom maakt Intel dan een nieuwe generatie processors met dezelfde socket?

Laatst bewerkt:
Tsja mijn 2600k oc'ed @ 5,1 Ghz haalt in cinebench ongeveer 10,02 en een 3770k oc'ed naar ongeveer hetzelfde haalt ook ongeveer die score. (Ivy Bridge haalt hogere temperaturen dan Sandy Bridge bij zelfde voltage dus oc'en is lastiger)

edit heb hier nog een filmpje waarin de 2700k wordt vergeleken met de 3770k. (dit is op stock speeds)

Laatst bewerkt:
Waarom zou je dat doen?

Wel ja, moest de i5 2500k nu 20 euro goekoper zijn dan een i5 3570k, dan kan je het nog overwegen, maar hij is even duur en op stock speeds even snel.
Ja het is waar dat de i5 2500k beter overclockt, maar dat had ik al vermeld.
-2500k verbruikt meer
-2500k heeft geen PCIe 3.0 (later is dat misschien belangrijker, want nu maakt het geen verschil)
-i5 3570k is stock gewoon sneller

KLIK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan