Gameplay opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chiel99

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2012
Ik wil de gameplay van mijn Xbox 360 opnemen.
Ik had al iets gehoord van een easycap ofzoiets.
Hoe gebruik ik deze wat moet ik er allemaal bijkopen en waar en hoe instaleer ik dat :D

Mvg,

De allersimpelste manier is opnemen m.b.v. een videograbber. Kost nog geen tien euro, je moet dan alleen wel gamen via je pc scherm (:. Kan je oplossen door een splitter te zetten op de uitgang van je XBOX360, en dan de grabber erop en een kabel naar de tv.

videograbber, 3x splitter en 2x deze

Oke maar,
Als ik die dingen koop kan ik dus op de TV gamen en op de computer krijgen?
Hoe gaat het in zijn werk op de computer dan?

Als het goed is, heeft je XBOX ook een rood-wit-geel kabel. Die split je, en dan gaat er een set kabels naar de tv en een naar de grabber. Het kan ook wel met HDMI/Component, maar dat is een stuk duurder.
Op je computer moet je een programmaatje installeren. Je krijgt dan (voor zover mijn ervaring reikt) een klein venstertje met een preview van je XBOX. Je kan dan opnemen, veel meer zal je er niet mee kunnen doen. Op de simpelste manier kan het waarschijnlijk met AmCap (oorspronkelijk voor webcams), maar dan moet je wel de driver installeren van de grabber.

Dit is ook zoiets, wel duurder maar dit is wel HD kwaliteit dus. ik weet niet hoeveel je er voor over hebt

http://www.computerland.nl/a/multim...auppauge_hd_pvr_2_gaming_edition/details.aspx

Bron: Computerland.nl

Geleverd met de juiste aansluitkabels voor de PS3 en Xbox 360

Inbegrepen in dit pakket: - HD PVR 2 Gaming Edition high definition H.264 PVR, USB 2.0 - 6V 1,6 amp voeding - USB-kabel - ca 2,75 m - HDMI-ingangskabel - HDMI-uitgangskabel - PlayStation 3 component video-kabel Hauppauge A/V-kabel set voor component video - Installatie-cd-rom - Snelstartgids

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan