gamers pc ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
hoi,

weet iemand waar ik een redelijk goede gamer pc kan halen voor rond de 1000 euro ?

Dark,

ik sluit mij een beetje aan bij het hierbovenstaande antwoord.

Jouw vraag is zodanig "open", dat die eigenlijk niet te beantwoorden is.
Essentiele informatie als: WELKE games (hoe modern) wil je kunnen spelen, zijn een must. Met o.a. DIE gegevens kunnen mensen dan voor je gaan zoeken naar een systeempje waar dan een passende videokaart inzit.

Zoals je de vraag nu stelt is 'ie ongeveer gelijk aan:
ik wil gaan wielrennen, waar kan in wielrennersfiets voor 1000 euro kopen?

Laatst bewerkt:
Om maar een voorzetje te doen:

Bij www.computerland.nl voor € 777,-

Advanced Power 7007C2D

De Advanced Power 7007C2D bevat het nieuwste Intel processor type en
is mede daarom de ideale keuze voor mensen die een PC aanschaffen met het oog op de toekomst!
Superstil en erg uitgebreid uitgevoerd voor de veeleisende gebruiker.
Met zijn hoge specificaties kan hij eigenlijk alle hedendaagse toepassingen moeiteloos aan.
Zo bevat de PC een Intel Core2Duo E4300 processor, een 320GB harde schijf, 2048MB werkgeheugen,
een double layer DVD brander, geheugenkaartlezer en is voorzien van een draadloos toetsenbord en muis.
Gebouwd in een superstille kast met een stille game videokaart (Nvidia GeForce 8600GTS 256MB) is dit de ideale thuis PC!
Het systeem wordt geleverd zonder besturingssysteem en monitor.

mrmusic,
ik ga doen wat in de onderste regel van je handtekening staat :

de hierboven staande pc is wellicht voor een gamer juist niet interessant. Een gamer hecht waarschijnlijk niet aan draadloze toetsenborden en muizen, kaartlezer en een double layer brander. Mogelijk hecht een gamer aan een zo snel mogelijke videokaart, hoeveelheid werkgeheugen en een snelle processor en zal 'm de rest gestolen kunnen worden.

Maar, daarvoor hebben we eerst nadere informatie nodig, toch?

juist !

ik ben op zoek naar een pc met een goede processor intel core 2 duo of een goede amd
2048 ddr 2
en een goede videokaart die spellen zoals call of duty 2, halo 2 vista en al die nieuwste games en ik wil ze allemaal op HIGH kunnen spelen. En moet Direct x 10 zyn

daar ben ik naar op zoek maar ik weet niet echt waar ik 't kan vinden.

mrmusic,
ik ga doen wat in de onderste regel van je handtekening staat :

de hierboven staande pc is wellicht voor een gamer juist niet interessant. Een gamer hecht waarschijnlijk niet aan draadloze toetsenborden en muizen, kaartlezer en een double layer brander. Mogelijk hecht een gamer aan een zo snel mogelijke videokaart, hoeveelheid werkgeheugen en een snelle processor en zal 'm de rest gestolen kunnen worden.

Maar, daarvoor hebben we eerst nadere informatie nodig, toch?

Geheel met je eens!
Maar zelfs dan, een E4300, 2048 intern geheugen en een 8600GTS (presteert ongeveer gelijk als een 7900GS) is dan geen foute keus!

Laatst bewerkt:
nee geen foute keus maar nu twijfel ik tussen die pc en deze

Multimedia PC 6478 (www.medionshop.nl) kan je met deze pc ook de nieuwste games mee spelen ? een ati readon x1650 is niet zo'n ultra goede kaart maar je kunt de games wel op medium spelen. En tenslotte deze heeft een betere processor AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+

Laatst bewerkt:
mee eens medion hoor ik rare verhalen over......

die van computerland is een aardig systeempje:D waar je alles mee kan draaien

maar ik heb wel windows Vista nodig ! anders kank myn livelings spelletje niet spelen (halo 2 vista) en vista los kopen das veel te duur. Vandaar dat ik die medion wel zou willen nemen.

Een Vista OEM versie, die je volledig kunt installeren, is te koop voor € 90,-:D

Microsoft Windows Vista Home Basic NL OEM *32bit* € 82,00
Microsoft Windows Vista Home Basic NL OEM *64bit* € 82,00

Microsoft Windows Vista Home Premium NL OEM *32bit* € 88,00
Microsoft Windows Vista Home Premium NL OEM *64bit* € 90,00
Microsoft Windows Vista Home Premium UK OEM *32bit* € 90,00
Microsoft Windows Vista Home Premium UK OEM *64bit* € 90,00

Microsoft Windows Vista Business NL OEM *32bit* € 130,00
Microsoft Windows Vista Business NL OEM *64bit* € 131,00
Microsoft Windows Vista Business UK OEM *32bit* € 130,00
Microsoft Windows Vista Business UK OEM *64bit* € 131,00

Microsoft Windows Vista Ultimate NL OEM 3-pack *32bit* € 480,00
Microsoft Windows Vista Ultimate NL OEM *32bit* € 162,00