Gamertag probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conny1968

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Hoi, wie kan mij helpen.
Sinds vandaag is de xbox 360 terug van reperatie, ik wil recover gamertag uitvoeren maar krijg deze melding: Can't save your profile on the selected storage device, please make sure the device in inserted correctly and has enough free space, and try again.:confused:
Ik heb dit nu onderhand wel 50x gedaan heb ook xbox suport gebeld en die kwam met een raar verhaal dat ik met mijn hardeschijf naar een vriend/kennis/familie of winkel moet gaan om te recoveren:shocked:
Onze 360 is nu onderhand wel 4x weg geweest voor reperatie en dit is ons nog nooit overkomen.
Wie kan ons helpen met dit probleem?????
BVD
Conny

Xbox profile deleten

Als je je gamerstag nog wil deleten moet je als je je xbox 360 aanzet niet inlogen.
Dan kun je via het xbox dashboard bij je gamerstags komen en ze zo ook deleten.

Als je op je xbox dashboard bent is er een tabblad waar als het goed is sign in staat dat open je dan en dan komt er je gamerstag die je al gemaakt hebt als het goed is kon je ze via dat deleten.

mvg.

Yaro

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn./haar topic. Daarbij was de topic van 2008, dus niet actueel meer.

Hoi,
Ik moet niet mijn gamertag deleten maar recoveren!! en die vindt mijn xbox niet meer zoals ik hierboven al hebt vermeld.
Daar staan nog veel punten en mijn vrienden lijst erop.
Volgens mij moet die console weer terug voor reperatie:confused:
Bedankt voor Uw moeite:thumb:

Ik heb het probleem gevonden,:D het zat namelijk zo dat mijn gamertag aangaf als corupt profile, ik heb gebeld naar xbox suport en het uitgelegd.
Die zeiden tegen mij om die profile te deleten en dan opnieuw recover gamertag en nu spelen we eindelijk weer online:p hé hé
Iedergeval bedankt:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan