Games crashen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Hallo allemaal,

Nu heb ik een mooie nieuwe game PC.
Maar vaak als ik game crashen mijn spellen.

Het zijn voor zover ik weet de games Skyrim, Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad en Assassins Creed Revelations.

Bij Skyrim ligt het ook aan Patch 1.2, heb ik gelezen, maar de andere games kan ik niks over vinden.
Hebben andere mensen het ook, of ligt het aan mijn videokaarten/PC?

Mijn videokaarten zijn 2x Crossfire Sapphire Radeon HD 6950 2GB Dual fan, en de rest:

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[260614]=1&product[7517]=1&product[387567]=1

bij skyrim heb ik het ook, bij assassins creed nog geen last van gehad.

Hoi,

Gezien deze waarom ruilen heeft dat met het niet gamen te maken.Ik twijfel of de voeding het wel hijst,lijkt mij een beetje krap omdat het bij gamen mis gaat daar vraagt de videokaart veel stroom. maar misschien heb ik het mis.

Wel, de videokaarten werken prima, dat heb ik getest met FurMark.
Maar dat crashen, waarom werkt Mount & Blade Warband zonder 1 probleem?

En anders, hoeveel watt moet ik anders hebben, volgens u naar schatting?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Als het in FurMark wel goed gaat dan is het een loze opmerking dus, zou ook een probleem met driver zijn als dat zo is komt dat misschien volgende maand wel in orde met nieuwe driver . je zou misschien met 1 kaart kunnen proberen.

Ik heb nu de laatste drivers 11.11c, maar ik zal het eens proberen met 1 videokaart dan.

Net even crossfire uitgezet en Assassins Creed opgestart, en na nog geen 5 minuten spelen stopt ie er alweer mee...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Vreemd maar even niet aan gedacht maar hier draaide hij wel goed dus denk dat er toch iets niet in orde is ik zou het spel eens opnieuw installeren soms wil dat wel eens helpen pc zou gezien de systeemeisen hem makkelijk kunnen spelen.

Ik was net gewoon op internet bezig, en ineens Blue Screen of Death, en zag snel dat er links bovenin memory dump stond...
Heeft dat te maken met dat games ineens afsluiten?

Na herinstallatie van Assassins Creed kon ik langer spelen, maar hij sloot uiteindelijk weer af...

Kan het zijn dat het komt omdat ik Windows 7 Enterprise heb?
Hiervoor had ik Windows 7 Ultimate, en geen enkel probleem ermee...?

zou geen verschil moeten maken. ik heb bij skyrim hetzelfde probleem op home premium, dus volgens mij ligt het gewoon aan het spel.

Opgelost, bleek te liggen dat ik Windows 7 Enterprise erop had staan. Ultimate erop, en het werkt prima :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan