games crashen

• Onderwerp starter Onderwerp starter nka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nka

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2013
hallo
elke keer als ik skyrim opstart dan doet hij het tot dat ik 10 sec echt aan het rond lopen ben en dan crasht ie in een keer met alle mods uit. maar het geluid is er nog
en hij staat open onderin de taakbalk. dit gebeurt ook bij just cause 2. Wat zou het probleem kunnen zijn? ( in steam staat dat er 1 file ontbreekt dus ik laat steam dat file dowloaden maar nu staat het er nog steeds.
ik heb al geprobeerd :
lagere geluids kwaliteit
alle mods aan en uit
overnieuw installeren (vanaf disk)
met skyedit gekeken of er een eror in de mods zat (geen eror)
steam appcache verwijderd en op nieuw op gestart.
ik heb als videokaart de ati radeon hd 6970 en mobo is asus crosshair iv formula.

Heb je al eens gekeken naar de temperaturen van de videokaart? Als het bij meerdere games gebeurt zou ik eerst eens kijken naar de videokaart. Heb je ook al eens een nieuwe driver geprobeerd?

hoe kan je naar de temperatuur kijken?
en na het herinstalleren van microsoft visual c++ 2005 t/m 2012 lukt just cause weer wel maar skyrim nog steeds niet.
en hoe installer ik nieuwe drivers. het is trouwens een asus videokaart.

er is volgens mij ook iets met mijn visual C++ wat bij allemaal staat op de microsoft site dat ik ze moet repareren

In de logboeken via start, zoeken en eventvwr.msc bij systeem al gekeken naar eventuele oorzaken?

En hoe is de airflow in de kast?

de airflow is goed de cpu word gekoeld door een water koeler

er staan 249 fouten in de afgelopen 7 dagen. he kan ik deze fouten verhelpen?
ik heb met ccleaner alles al schoongemaakt maar nog steeds 249

de achkant van de kast haalt de lucht van onder mijn bed vandaan is dat slecht voor de airflow?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ccleaner doet niets aan fouten hoor.
In eventvwr staat meestal bij welke bestanden of services het veroorzaken.

En lucht onder je bed vandaan? ligt eraan of er dieren lijkjes onder liggen maar dat is alleen slecht voor je reukorgaan.:evil:

er staan heel veel fouten en aan bij welk programma maar hoe verhelp ik die fouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan