Games doen raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadSemtex

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2011
De laatste tijd doen sommige games van mij erg vaag. Zo heb ik bij Minecraft een paarse rand om het water heen (2012-05-02_09.42.16.jpg) en bij Borderlands een paarse rand om mijn wapens. Ik heb al mijn drivers geupdate via Driver Genius, en nog opnieuw de Nvidia drivers gedownload. Ook heb ik, als ik probeer MW3 te spelen, dat ik een melding krijg dat het spel verkeerd is afgesloten. Hierna moet ik hem dus in safe mode opstarten. Soms start het spel helemaal niet meer op, en anders moet ik spelen met een resolutie van 640 x 800, want als ik de resolutie eenmaal hoger zet, krijg ik een zwart scherm en loopt het spel vast, en daarna begint alles weer opnieuw.

Dit zijn mijn specificaties:
Asus n55sf s1366v
Nvidia GTX 555m
6GB Ram
i7 Processor

Als iemand me zou kunnen helpen, alvast hartstikke bedankt.

kan aan 2 dingen liggen
of je vga kaart is defect
of je monitor is defect
zitten de kabel nog goed aangedrukt?

Zou het niet ergens anders aan kunnen liggen? Ik heb mn laptop pas een week, zo snel gaat dat toch niet kapot? Andere games werken wel gewoon, voor zover ik weet.

Je kan ook kijken of je flashplayer ed wel up to date zijn, alsmede je videodrivers.

Ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd, en het probleem is weg. In ieder geval bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan