Games downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceel123

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hallo, Ik download nu games voor op de computer via torrents maar als ik die dan download dan Krijg ik allemaal bestandjes hoe installeer ik de game en hoe speel ik de game dan help me a.u.b. Ik zou dta heel leuk vinden.:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat iligaal. Maar wat voor bestandjes zijn het dan? ik heb een vriend die ook altijd download met torrents, en die opent die bestanden bijna altijd met winrar. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Delta_Hawk

Laatst bewerkt door een moderator:
Het ligt aan de bestanden idd.

Bestanden die eindigen in .rar open je met winRar, 7-zip, of een ander zip programma.

Bestanden die eindigen op .bin of .cue open je met een virtuele cd-rom, zoals Daemon Tools (even Googlen :))

Bij andere bestanden staat er meestal met een readme.txt die uitlegt hoe je het moet installeren.

Klopt

het is een rar bestand maar hoe voeg ik die bestandjes dan samen ? Zodat ik het spel kan spelen

Gewoon op het eerste RAR bestand klikken om uit te pakken, de rest gaat vanzelf, het samenvoegen ook

gebruik deamon tools om ze te mounde of brand ze op cd/dvd schijf als data ;)

instructies

ik zal het wel even duidelijk uitleggen:p

Uit jouw verhaal hoor ik dat je veel bestanden hebt die je samen moet voegen.
Grote kans (99% ofzo) dat het .rar bestanden zijn.

1. Je moet eerst even winrar downloaden. dat kan hier
2. Als dat geïnstalleerd is dan moet je naar de map met die veel bestanden (oftewel je gedownloade spel) en op één bestand met rechtmuisknop op drukken en dan krijg je winrar opties: dan moet je het uitpakken. (je kan het ook open door dubbel te klikken en dan uitpakken)
3. Als je dan nog een bestand krijgt is het waarschijnlijk een iso en die moet je of uitpakken met winrar (meer ruimte op je harde schijf, maar als je niet weet hoe deamon tools of een ander programma werkt wel handig) of mounten met daemon tools

owja, dan moet je de cr*ck plaatsen die waarschijnlijk in een map zit op het bestand dat je moet mounten. (meestal heet de map cr*ck of de naam van de cr*cker, zoals Razor1911)
veel succes!:D

En bij het downen van games op deze manier is vaak ook een .nfo bestand meegekomen.

Deze kan je openen met kladblok en daarin staat ook berschreven wat je moet doen om het spel draaiend te krijgen.

ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat iligaal.Delta_Hawk

Neehoor,
Download met torrents is absoluut niet illegaal!
Uploaden daarintegen wel!
Maar ik vraag me eigenlijk 1 ding af,
om te kunnen downloaden moet er toch geupload worden :cool:

Even mailen naar mijn vriend BREIN:evil:

Met vriendelijke groet,

B Jones

Neehoor,
Download met torrents is absoluut niet illegaal!
Klopt een game downloaden ook niet, maar het gebruik daarvan wel, omdat je het spel moet kraken.

Volgens de wet is het legaal om muziek en films te downloaden, en deze zelf te gaan luisteren / kijken. Voor software, games etc. ligt dit anders. Dit mag je wel downloaden, maar niet gebruiken. Je mag dus geen versie van bijvoorbeeld Windows Vista downloaden, een crack toepassen en hem gebruiken. Daarentegen mag je wel een nummer van Tiesto downloaden, en luisteren.
Bron;
http://www.mixel.nl/3/Wat-zegt-de-wet.html

even terug op ow. Maak is een screenshot dan? legt ook iets makkelijker uit voor ons:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan