Games gezocht/Videokaart update

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoencool

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2011
Beste lezer ik verveel me de laatste tijd een beetje dus ik probeer spellen te downloaden of kopen.
Wie weet er nog leuke games?
Wat tips waar ik van hou : Veel schieten Vrij rondlopen cheats Ik hou ook wel van bouw spelletjes zoals rollercoastertycoon.
Ik heb call of duty 1 gedownload maar dat begint een beetje te vervelen met gta sa het zelfde verhaal.
Ik wil heel graag Gta 4 downloaden maar dat heb ik geprobeerd maar mijn video kaart is daar niet goed genoeg voor.
Mijn computer configuratie: ik heb een pc met windows XP professional servicepack 3 verzie 2002 hij is engels aangezien ik dat best goed kan is dat geen probleem (met spellen dus ook niet) mijn video kaart :
Intel(R) Pentium(R) M
processor 1600MHz
589 MHz, 1,00 GB of RAM
Alvast bedankt.
Ps.
Weet jij dan een update dan hoor ik het graag bedankt :thumb:
Image.jpg (Foto van pc instellingen)

Ik zie geen videokaart genoemd. Enkel processor en geheugen. Gezien het een M processor van Intel is, vermoed ik dat je een laptop hebt. De processor is al niet eens krachtig genoeg voor de meeste (huidige) games.

Ja het klopt dat ik een laptop heb weet je dan oplossing mischien Alvast bedankt
Ps waar kan ik mijn video kaart vinden????

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is je type/merk laptop?

PS laptops kun je over het algemeen enkel het geheugen van upgraden.

Ik heb een dell Latitude d600

Dat klopt volgensmij wel maar wat moet ik nu doen dan want ik wil heel graag leuke spellen doen moet ik een nieuwe video kaart kopen of updaten kopen is het err eigenlijk niet waard voor want waarschijnlijk krijg ik over een half jaar een nieuwe laptop voor school
ps wat is citereb

Citeren = stukje tekst van een ander opnieuw opschrijven of voorlezen.

Videokaart kun je niet upgraden/vernieuwen. Deze zit vast in je laptop en is niet verwisselbaar.

ik zie dat je steed enkel over je videokaart praat, ondanks dat Crash al aangeeft dat je processor ook niet snel genoeg is.
denk dat je dit even ontgaan is, geeft niets. misschien moet ik je het even uitleggen. punt is dat om games van nu te kunnen spelen, (de meeste althans,)
moet je naast een goeie videokaart ook een goeie CPU (processor) hebben, dus ookal zou je wel een nieuwe videokaart in je laptop kunnen zetten, wat dus
niet kan. dan nog kun je niet de games spelen die je wilt, de videokaart is dus echt maar de helft van het hele vraagstuk. en voor de games van nu kom je
er niet eens meer met een dual core (2 processors), vaak draaien de games van het laatste jaar enkel lekker op een quad core (4 processors) of meer (6 stuks).
en aangezien je aangeeft een 1.6 Ghz (1600 Mgz) processor te hebben zit daar eigenlijk het echte probleem, voor games van de laaste 5 jaar is dat echt gewoon
veel te weinig. vrees dus dat er gewoon niets anders opzit dan een nieuwe computer (of laptop) te kopen, voor games is een computer echt beter dan een laptop.
en dat hangt alles dus af van hoeveel geld je ervoor over hebt/of bezit. een beetje computer zal dan al gauw tussen de 6 en 800 euro gaan kosten, (zelf bouwen
scheelt al gauw een honderd of 2 of meer, maar dat is niet echt raadzaam als je hier geen verstand van hebt. want alles moet compateble zijn en dat neemt wat
tijd om uit te zoeken.

ik snap dat je dit niet wilt horen, dat je t liefts gewoon even een nieuwe videokaart erin gooit voor rond de honder euro, maar dat is dus echt gewoon niet mogelijk.
om toch lekker wat te kunnen gamen zul je je moeten beperken tot oudere games, games van rond 2000 tot 2003 ofzo. en daar zitten echt hele gave shooters en
bouwespellen tussen, (almoet ik toegeven dat ik enkel van shooters verstand heb. ) kan je wel wat titels aan de hand doen van games die wel draaien, bijvoorbeeld;
Max Payne ( 1 en 2)
Medal of Honor (lijkt erg op call of duty (COD), in feite was het er eerder dan COD en is het zelfs door de makers van COD gemaakt!)
Quake 1 en 2,
Bloodrayne
Soldier of Fortune 1, (waarschijnlijk ook deel 2)
Half Life (1, niet 2)
Blood 1 en 2
Duke Nukem 3D
Shadow Warrior
Napalm
weet niet zo snel nog meer titels uit mijn hoofd, t is zo lang geleden dat ik die speelde. maar anders gewoon even googelen met; games 2000
of iets dergelijks.

succes, en sorry voor de teleurstelling, het is echt gewoon niet anders.
maar, zoals ik al zei, die oude games zijn echt ook nog steeds heel gaaf!

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt kan ik mijn proccecor kunnen upgraden?

ik beantwoord je vraag even in je eigen topic Djoenkool, want anders dwaalt mijn eigen topic van spoor af.
ik vrees dat je niet Shoot Many Robots kunt spelen, want ook aan die systheem eisen voldoet je laptop niet.
de game vraagt namenlijk als minumum eisen, waar je dus echt aan moet voldoen;

Processor;Pentium 4 1.7GHz
Video Card;GeForce 6800 XT / Radeon HD 3650
Memory;1 GB
OS;Windows XP, Windows Vista or Windows 7
HDD;3 GB

je hebt dus 100 Mhg te weinig om dus aan het echte minimun te voldoen, en wat videokaart betreft kan ik helaas niet echt een antwoord
geven, heb enkel verstand van computers, niet van laptops. dus een onboard laptop kaart met de naam M zegt me niets.
maar ik neem aan dat die veel zwakker is dan een GeForce 6800 XT of Radeon HD 3650.

dus, om kort te gaan, helaas kun je deze game niet spelen.
maar kijk anders even naar dat lijstje wat ik boven gaf.
(om zeker te weten of je een game kunt spelen moet je altijd even googelen.
gewoon even de naam van de game intypen met daarachter "specs", of "requirements".
dan zie je precies wat nodig is om de game te kunnen spelen)
en wil je eerst wat beelden zien van een game voordat je m download of koopt, type
dan gewoon even de naam van de game met daarachter het woord "walkthrough", in
de zoekbalk van Youtube, dan zie je filmpjes van de game en weet je meer.

Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan