Games happeren, ook al is Video card sterk genoeg

• Onderwerp starter Onderwerp starter gta
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gta

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2006
Ik heb een Acer Travelmate 7720. Die heeft een 358MB Mobile Intel Graphics Media Accelerator X3100. Ik kan bijvoorbeeld wel Football Manager 08 spelen. Maar als ik dan een game wil spelen als mercenaries 2 world in flames dan happert heel de game als ik aan de eerste missie komt.( met boot varen) Voor de game heb je minstens een 254 MB video card nodig. Die heb ik dus, al staan de video setting op low dan happert hij nog.

Wat kan ik doen? Video card software afhalen en op nieuw installeren? Vraag is dan waar kan ik die downloaden.

Gezien je een onboard videokaart hebt, zal deze shared memory hebben. Hierdoor voldoet jou videokaart niet aan de vereiste videokaart geheugen. Daarnaast zal er ook nog de nodige grafische vereisten missen op de videokaart.

hey, fifa 08 manager heeft goede graphics maar mercenaris 10x beter en daar bewegende beelden ook dus.

Shared video kaart is crap, Fifa manager 2008 heeft grafisch ook niet al teveel nodig, waardoor het wel goed zal draaien.

Ken het andere spel wat je noemt niet, maar als die grafisch toch wat meer vereist als FM08 word het lastig met een shared videokaart een redelijk spelletje te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan