Games hebben vastlopertjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackbetty141

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Hallo,

Als ik games speel, dan heb ik last van vastlopertjes. Hij blijft dan gewoon even een tijdje hangen (5 seconden ongeveer) en dan gaat hij gewoon verder. Dit heb ik bij alle games, zelfs die waarvan je denkt dat hij hem makkelijk moet kunnen trekken. Ik heb getest bij canyourunit en ik moet het gewoon kunnen spelen. Wat doe ik verkeerd?

Dit is mijn systeem:
Processor: AMD Turion 64 X2 Mobile TL-58 @ 1,9 GHz
RAM: 3 GB
Grafische kaart: Nvidia GeForce 8600M GS
DirectX: versie 10.00
HD: 160 GB

Als je meer informatie nodig hebt moet je maar vragen.

Alvast bedankt!

De grafische kaart heb ik al geupdate, maar moet ik de chipset nu ook updaten of?

De grafische kaart heb ik al geupdate, maar moet ik de chipset nu ook updaten of?

Nee hoeft niet.

Heb je al 's schijfopruiming uitgevoerd (of defragmenteren). Cookies verwijderen etc etc. Scan ook 's op virussen. Just in case.

Ik heb net de cookies verwijderd. Hij is nu aan het defragmenteren. Heb een defragmentatiegraad van 9 % dus dat duurt nog wel even. Laat zo denk ik nog wel even andere programmaatjes lopen.

Mensen, hebben jullie nog meer tips?

Vertel eerst eens bij welke spellen dit gebeurd.

En leg eens uit wat je met vastlopertjes bedoelt. Lag of loopt heel het spel vast, enz.

En hoe zit het met de temperaturen van de laptop? Word deze erg heet tijdens het gamen?

Laatst bewerkt:
Fifa 09: Zeer langzaam menu, het duurt gewoon heel lang voordat je pas iets kunt selecteren.
Need for speed Carbon: Tijdens het racen heeft hij last van lags
Euro truck simulator (een zeer licht programma): Tijdens het rijden heeft hij last van lags. Precies hetzelfde als bij Need for speed

De temperaturen volgens PC wizard, net nadat ik Need for speed heb gespeeld:
ACPI Thermal zone: 85 graden
CPU 1: 70,5 en CPU 2: 71.8
GPU: 84 graden
HD: 45 graden

Hoi,

Vraag me af of de systeem eisen niet wat meer zijn als dat je notebook levert of heeft het wel gewerkt?

Modag

TSjaa.. ik dacht eigenlijk al wel dat mn pc het niet aan kon. Maar volgens Canyourunit kan ik het wel. Maar er staat wel dit:

You Have: 1.90 GHz Performance Rated at 3.85 GHz

Wat bedoelen ze daarmee? Denken ze dat ik een 3.85 GHz processor erin heb zitten?

Nee, je hebt een dual core, die worden door canirunit op die manier aangegeven.

Persoonlijk vind ik de temperaturen nogal hoog.

Heb je ook al geprobeerd wat er gebeurd als je de grafische opties van de spellen wat lager zet?

Ohh.. okee. Ik dacht al.

De temperaturen zijn bij mij altijd hoog, ook als ik niet game.

Ik heb alles al op z'n laagst staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan