Game's met windows 7 probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scratch

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Hoi,

Wanneer ik game's speel met windows 7 op een 32inch full-hd tv gaat dit neit goed.
Spellen willen niet fullscreen gaan maar er zitten zwarte balken aan de zijkant.
Dit had ik niet met windows vista ultimate 64bits.

Ik heb dit bij alle spellen die niet de resolutie van 1920x1080 gebruiken.

hoe krijg ik spellen full-screen?

greetz

Probeer even het is catalyst control centre of nvidia control panel aan te geven dat je 16:9 of 4:3 gebruikt. Als dit niet goed staat krijg je zwarte balken.

Probeer even het is catalyst control centre of nvidia control panel aan te geven dat je 16:9 of 4:3 gebruikt. Als dit niet goed staat krijg je zwarte balken.

waar kun je dit instellen bij nvidia control panel?
ik gebruik windows 7 ultimate.

ook op mijn laptop scherm: 1680x1050 heb ik zwarte balken.

greetz

Ok, ik weet niet of dit hetzelfde werkt zoals bij mij op xp, maar op xp gaat het als volgt. Open nvidia control panel. Ga naar flatscreen scaling (onder ding display). Kies dan nvidia scaling. Als het goed is, gaat het dan wel goed.

Ok, ik weet niet of dit hetzelfde werkt zoals bij mij op xp, maar op xp gaat het als volgt. Open nvidia control panel. Ga naar flatscreen scaling (onder ding display). Kies dan nvidia scaling. Als het goed is, gaat het dan wel goed.

klopt,
Als ik mijn TV niet aan de laptop gekoppeld heb dan gaat het goed. Dan heb ik dus de game's op mijn laptop scherm goed.
Wanneer ik mijn tv eraan doe kan ik nvidia scaling niet inschakelen. Dan springt hij weer terug op "gebruik de ingebouwde schaal van mijn beeldscherm"

greetz

Wanneer ik alleen mijn tv eraan doe dus het laptop scherm is dan uit kan ik ook geen nvidia scaling meer kiezen.

Alle game's krijgen nu zwarte randen op de tv.

greetz

Wanneer ik alleen mijn tv eraan doe dus het laptop scherm is dan uit kan ik ook geen nvidia scaling meer kiezen.

Alle game's krijgen nu zwarte randen op de tv.

greetz

En wat nou als je andere scaling gebruikt? Best wel vreemd dat je geen nvidia scaling meer kan gebruiken. Dat is in xp in ieder geval niet zo.

Hoi !

Speciale Win 7-divers gedownload van de nVidia-site ?

Greetz,

Harry.

jah ik gebruik de nieuwste nvidia drivers van nvidia.com

Het probleem is dat ik gewoon Nvidia-Scaling niet kan gebruiken op mijn externe scherm.

Scaling gebruiken op het laptop scherm gaat gewoon goed en krijg ik fullscreen beeld.
Scaling toepassen op het externe scherm gaat gewoon niet.

Als ik naar het nvidia configuratie schrm ga waar je de scaling insteld staat onder het kopje: Selecteer het beeldscherm dat u wilt wijzegen, alleen maar het laptop scherm en niet de TV die er op dat moment wel aan zit as hoofdscherm en laptop scherm als uitbreiding.

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan