Games na actie vast in geblokt scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bullman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
Eerst een verhaaltje: Ik ben lekker rustig GTA:SA aan het spelen en plotseling na een cut scene(zo'n scenetje tussen door waar je niks kan doen maar kijken) wordt mijn scherm een uitvergote texture(daar lijkt het op). Als ik dan op mijn windhoos toets druk, krijg ik een geblokt scherm, ik kan mijn scherm nog wel zien maar alles is dubbel een verknipt.

Ik heb een Nvidea FX5700LE, kan het zijn dat het daar aan ligt?

Ik heb een 3.GHZ pentium 4,

Hij heeft altijd gewerkt, pas sinds vandaag loopt tie te jammeren. Ik heb zelf niets gedaan aan de hardware configuratie/Bios.

Laatst bewerkt:
als je de game eerst wel hebt kunnen spelen dan is het niet je videokaart, al is hij een beetje aan de lage kant voor games van nu.
heb zelf eens bij een vriend gezien (die beveiliging niet zo nodig vond?!?)dat zijn windows bureau blad en zo uitzag als jij beschrijft, misschien dus een virusje of spam adaware draaien?
t is te proberen mocht je vermoeden dat je pc vol zit met ongevraagde troep,

succes,
leon

Ik kan mijn scherm zelf zien als de pc uit staat:cool: .
probeer opnieuw DirectX9 te installeren en nieuwere drivers voor je video kaart.

Het is geen virus, ik heb AVG, Norton, Trend Micro Housecall en Kaspery gedraait en deze gaven allemaal niets. Zelfde bij adware.

DxDiag geeft ook niets, alles werkt goed, aleen geeft tie aan dat system.ddl niet gevonden is, echter als ik de lijst bekijk staan er 2, 1 die niet gevonden is en een andere die wel gevonden is.

Hij flikt het ook bij andere games, zoals Rainbow Six Raven Shield: Als ik online ben en naar een andere match toe ga, freakt tie ook.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan