games onderbroken

• Onderwerp starter Onderwerp starter nka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nka

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2013
hallo
als ik aan het gamen ben battlefield 4 bijv. zit ik midden in de game en dan verschijnt mijn muis in 1 keer waardoor ik niet meer kan bewegen (ook geen geluid) tot ik weer op het spel klik.
tijdens het typen gebeurt zoiets ook vaak , ik ben aan het typen en in 1 keer hoor ik die korte piepjes en moet ik weer op mijn tekst klikken. weet iemand waar dit mee te maken heeft? en hoe ik dit uit kan zetten.
ps als ik een game op full screen speel dan gaat hij helemaal terug naar desktop waardoor ik er weer op moet klikken hij staat dan in de taakbalk)

Ik denk dat er een programma is dat zich uit zichzelf opent.
Omdat dat programma wordt geopend denkt jou pc dat je daar iets mee wilt doen.

Misschien kun je beginnen om alvast je computer op virussen te scannen?

Bedankt voor je reactoe kan je een gratis virus scanner die de problemen ook oplost adviseren?

Je kunt je computer even scannen met AVG: http://free.avg.com/nl-nl/homepage
Dit programma zal het misschien niet oplossen, maar dan weten we in ieder geval of het om een virus gaat of om iets anders, dan kunnen we daarna kijken hoe we dit kunnen oplossen.

er staat dat er geen infecties zijn gevonden.

Oke, je kunt even kijken of er actieve programma's bezig zijn terwijl je computer aanstaat.
Je kunt bijvoorbeeld kijken bij het pijltje omhoog (bij al die kleine pictogrammetjes (verbinding, volume etc.)
Zie je daar iets staan waarvan je denkt dat je het nooit gebruikt, kun je dit uitzetten.

Ik heb daar staan : wifi avg antivirus origin amd driver jardware veilig verwijderen die laatste weet ik niet of dat hhoort

bedoel je veilig verwijderen? Want dat hoort er.
En jardware? Weet je wat dat is?

Ja veilig verwijderen en nee ik weet niet wat dat is

Als u hardware bedoelt weet ik het wel maar daar staan geen meldingen van (in de taakbalk tenminste)

Veilg verwijderen is voor usb sticks, dat is gewoon normaal. Kun je dt andere programma sluiten?

Maar er staat geen jardware tussen
Origen en amd driver heb ik nodig om te gamen. Avg is nieuw dus dat kan het niet zijn.

Ik heb daar staan : wifi avg antivirus origin amd driver jardware veilig verwijderen die laatste weet ik niet of dat hhoort

voor veilig verwijderen staat jardware, maar ik denk dat ik het al begrijp. Dat moet zijn hardware.

Ja dat is 1 ding "hardware veilig verwijderen en media uitwerpen"

Zou het trouwens oom aan mijn ram kunnen liggen? Want ik heb op mijn moederbord 2 sticks van 4 gb maar in windows staat dat ik i.p.v. 8gb 4 heb.
Kan dat er iets mee te maken hebben?

Nee ik denk het niet, probeer je computer op te starten in veilige modus met netwerkmogelijkheden (tijdens het opstarten F8)
En start dan battlefield op, kijk of je het probleem dan nog steeds hebt.

Hallo bedankt voor al je hulp maar ik heb het probleem opgelost het was een tp link utilityin de processen die ik moest eindigen nou doet ie het weer gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan