games op HP pavillion 9760ed

Status
Niet open voor verdere reacties.

orion1980

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Hallo,

Ik heb mij gister een hp pavillion 9760 ed gekocht. Alles loopt prima, maar ik kan geen een spel spelen. Instaleren enz gaat prima maar bij openen van het spel word het spel verkleind naar de taakbalk, als ik er dan op klik word t scherm weer groot en zwart maar enkele seconde later verkleint hij weer naar de taakbalk.....

Hopenlijk heeft iemand van jullie hier een oplossing voor...

Games die ik probeerde:
-tiatan quest
-shellshock nam 67

Dat is wel wat weinig informatie.

geef eerst eens de systeem-specificaties van die pc en welke Windows versie je gebruikt!

Dat is wel wat weinig informatie.

geef eerst eens de systeem-specificaties van die pc en welke Windows versie je gebruikt!

processor : AMD Turion 64 X2 TL-60
geheugen 3 GB
harddisk 320 GB ( 2 x 160 Gb )
super multi DVD RW DL lightscribe
NVidia GeForce 8400 M 256 MB dedicated
toestenbord met apart numeriek gedeelte
802.11 a/b/g WLAN , bluetooth , HDMI
4 x USB 2.0 , 5 in 1 cardreader, webcam
Microsoft Windows Home Vista Premium
17" breedbeeld WXGA brightview scherm

Volgens mij ligt het niet aan je PC maar zijn beide genoemde spellen niet geschikt voor Windows Vista!!!

Volgens mij ligt het niet aan je PC maar zijn beide genoemde spellen niet geschikt voor Windows Vista!!!

Settlers 6 doet het zelfde, de intro video loopt wel gewoon, althans ik hoor het geluid. Maar het scherm word weer verkleind naar de taakbalk. En deze game moet het echt doen onder vista, op mijn andere pc doet ie het namelijk ook.

Al geprobeerd de compatibilitiets modus om te zetten naar XP sp2?

Rechtsklik op de snelkoppeling van het spel en ga naar compatibiliteit.

Helaas is het ook heel goed mogeljik dat deze spellen het niet gaan doen onder Vista, maar probeer dit eens, je weet maar nooit.

Al geprobeerd de compatibilitiets modus om te zetten naar XP sp2?

Rechtsklik op de snelkoppeling van het spel en ga naar compatibiliteit.

Helaas is het ook heel goed mogeljik dat deze spellen het niet gaan doen onder Vista, maar probeer dit eens, je weet maar nooit.

Blijft het zelfde probleem voor ze alle 3. Opent het spel begint te laden en hup hij word verkleind naar de taakbalk, als ik m ddan weer openklik blijft ie n paar seconde open en hup weer terug naar de taakbalk....:(

Heb je ook al gekeken op de sites van de games of er patches zijn die het spelen onder Vista mogelijk maken?

Want Titan Quest zou het volgens de lijst van compatible games met Vista moeten doen. Shel Shock staat er niet tussen, maar misschien is daar ook een patch voor?

Heb je ook al gekeken op de sites van de games of er patches zijn die het spelen onder Vista mogelijk maken?

Want Titan Quest zou het volgens de lijst van compatible games met Vista moeten doen. Shel Shock staat er niet tussen, maar misschien is daar ook een patch voor?

Nee, maar daarom instaleerde ik settlers 6 ook, die is vrij recent en die geeft dus het zelfde probleem, toen ik hem 3 maanden geleden op mijn desktop instaleerde toen deed hij het perfect. Maar nu geeft hij het zelfde probleem als de andere 2, het wegvallende scherm.

Ik heb al meer als een jaar windows vista in gebruik (op een desktop), en deze spellen hebben t altijd probleem loos gedaan.....

Dan moet ik helaas toegeven dat ik het niet meer weet.

Als ze het hiervoor ook deden op Vista, zouden ze dat nu ook moeten doen.

Maar check voor de zekerheid de sites even en misschien een update van je videokaart.

Dan moet ik helaas toegeven dat ik het niet meer weet.

Als ze het hiervoor ook deden op Vista, zouden ze dat nu ook moeten doen.

Maar check voor de zekerheid de sites even en misschien een update van je videokaart.

Videokaart is geupdate geen verschil in de situatie. Ik snap er echt helemaal niks meer van. :( op de sites is verde ook niks te vinden, setlers update namelijk automatisch.....

Bij trackmania nations (inc vista pach) gebeurt het zelfde.....

iemand n oplossing??????:shocked:

Probleem is opgelost.

Windows vista had optionele updates voor de viseo en geluids kaart. Na de instalatie van deze loopt het systheem dus vast.

gelukkig niks mis met het schoot pctje.... :-P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan