Games op Laptop doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

JiJeWoW

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Hallo,

Ik heb laatst een laptop gekocht, het was de laatste dus hij stond in de showroom. Ik heb een tijdje games erop gespeeld: RCT 3, Rome total war etc. Toen moest ik een herstel cd aanvragen bij de fabrikant, packard bell. Omdat hij maar vast bleef lopen en maar moeilijk bleef doen. Daarna was ik natuurlijk weer van plan om weer een paar games erop te installeren, O.A. Medieval 2 total war. Maar welke game ik ook probeer, ze doen het geen van allen. Ik heb een On-Board chip, Intel Centrino processor en 1024 Ram werkgeheugen. Het is een gewone windows XP. Als iemand me kan helpen hoor ik graag van U.

Alvast bedankt!

Bij het uitvoeren van DX diag kwam ik ook te weten dat Direct3D ontbreekt of het niet goed doet.

Hallo,

Ik zou eens even kijken of de drivers van je video kaart goed geinstalleerd zijn en of er een nieuwe is.

Hallo,

Ik zou eens even kijken of de drivers van je video kaart goed geinstalleerd zijn en of er een nieuwe is.

Ik zou het graag willen doen, maar waar kan ik die drivers van mijn on board chip vinden? ik zou niet weten welke fabrikant het is. Packard bell misschien?

Om te zien of je drivers goed geinstalleerd zijn, klik met de rechter muis knop op deze computer en ga naar hardware. Klik daar op apparaatbeheer en kijk of er gele vraagtekens staan. Zo ja, dan zijn deze niet goed geinstalleerd.

Probeer vervolgens dit om de juiste driver te achterhalen.

Ga naar uitvoeren in het menu Start en voer daar "dxdiag" in. Ga vervolgens naar het beeldscherm en kijk daar welke kaart het is.

Met die gegevens kan je op de site van Packard bell zoeken naar de juiste driver.

Om te zien of je drivers goed geinstalleerd zijn, klik met de rechter muis knop op deze computer en ga naar hardware. Klik daar op apparaatbeheer en kijk of er gele vraagtekens staan. Zo ja, dan zijn deze niet goed geinstalleerd.

Probeer vervolgens dit om de juiste driver te achterhalen.

Ga naar uitvoeren in het menu Start en voer daar "dxdiag" in. Ga vervolgens naar het beeldscherm en kijk daar welke kaart het is.

Met die gegevens kan je op de site van Packard bell zoeken naar de juiste driver.

dat is juist een probleem, bij dx diag staat niks over de kaart. Alleen maar n.v.t.

my.php
[/URL][/IMG]

zo ziet het eruit bij DX diag

Staat er in apparaat beheer een geel vraagteken bij beeldschermadapters?

En heb je al op de site van Packard bell gezocht op het serienummer van je laptop? Vaak krijg je dan ook de nodige info te zien.

Staat er in apparaat beheer een geel vraagteken bij beeldschermadapters?

En heb je al op de site van Packard bell gezocht op het serienummer van je laptop? Vaak krijg je dan ook de nodige info te zien.

Dit al gedaan? Je kan dan ook beter op zoek naar de juiste driver.

Als je de naam en type van je laptop en/of serienummer hier neerzet, zoeken we mee.

ik ga het opzoeken, ik ben dit weekend niet thuis dus jullie hebben ook even rust :p

lol, ok zal het doen. Maar ik ben nu te ver van de laptop vandaan om het vandaag nog te doen :p
het is in ieder geval een Packard bell MX easynote met windows xp en intel centrino.

Laatst bewerkt:
Er zit geen sticker op de onderkant of een serienummer op de laptop zelf?

nee maar ik ben erachter gekomen dat het een easynote mx 45- 100 is. ik heb drivers gedownload en het werkte!!! maar ik was even vergeten dat er een tijdje geleden, nadat ik die schijf van packard bell heb geinstalleerd er opeens maar 14,6 gb op de harde schijf stond terwijl het 80 moest zijn. wat mij betreft kan op deze topic een slotje. ik ga packard bell bellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan