games op niet gaming laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberstefke

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Ik ben op dringend op zoek naar een laptop. Ik wil er eigenlijk niet zo veel geld aan uitgeven, omdat 'k hem thuis nooit gebruik wegens zeer goede desktop. Een laptop met aparte graphics card vind ik dus wat aan de dure kant. Mijn oog valt momenteel op een laptop met een Intel Core i5 3230M, 4 GB werkgeheugen en een geïntegreerde Intel HD Graphics 4000. Ik vroeg me af wat ik daar nou juist mee zou kunnen spelen? Enkele oudere spellen, zoals bvb. een need 4 speed of zo ts 2005 & 2009 zou dat lukken? Of beperkt zo'n kaart je echt tot het spelen van candy crush en tetris?

Je kan met zon kaart ook battlefield 3 bijv spelen. Dus het kan ;)

Het antwoord luidt voor een aantal N4S : "Nee". Typ in Google 'systeemeisen need 4 speed' (versie?) en je vindt je antwoord.

Laatst bewerkt:
het was maar een vb betreffende een spel hoor. ging eerder over de leeftijd van het spel.

de intel hd graphics 4000 is over het algemeen een goede videokaart. alleen als je toch wilt ''gamen'' dan zou ik toch gaan voor een nvidia of een AMD radeon. deze zij meer gericht voor bij het gamen en zijn ook niet heel veel duurder :D

@aymar
•Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.
Dus graag voortaan wat meer informatie geven als je een link plaatst.
Daarnaast je laatste bericht weggehaald, zulke opmerkingen zien we hier niet graag.

@jackall, Ik wou dit graag via een PM zeggen maar dat kan ik helaas niet. Ik snap dat het niet leuk overkwam,
maar ik en ik zal niet de enige zijn erger ik me aan reacties zoals die van Yolo, omdat het niets toevoegd en
alleen maar extra verwaring brengt aan diegene die de vraag heeft gesteld. En over de link, als u vindt dat
ik het moet omschrijven vat ik dat op als een tip ! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan