games op se k750i

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacenld

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
hallo,

een vraagje is er misschien een proggie om jar games op me telefoon te krijgen
ik heb er een paar geprobeert maar niks werkt of ziet helemaal geen games staan op me
telefoon terwijl er 3 standaard op zitten wie weet raad

alvast bedankt:thumb:

ik heb gister nog een paar spellen naar mijn k750i gekopieerd. (via bleutooth) ik krijg mij telefoon niet gekoppelt met usb kabel (ander topic).
als het goed is slaat hij games standaart op in je map games op je telefoon. ik had het gedaan via FileMagager. als je dan een spel op je computer hebt staan deed ik gewoon kopieren-plakken. toen vroeg hij bij mij opslaan in map games? dus dan accepteren en bij mij deden ze het in een keer.
succes

jaja maar ik zie met file manger geen map met games in me telefoon

en als je een .jar file naar je mobiel kopieerd vraagt je telefoon niet automatisch of je het wilt opslaan in de map games?

De Oplossing Van Games Op Je K750i Zetten

:D
en als je een .jar file naar je mobiel kopieerd vraagt je telefoon niet automatisch of je het wilt opslaan in de map games?

-Je verbind je telefoon met je usb kabel aan je computer.
-je gaat naar MMESM ofzoiets dan naar MEDIAFILES en dan naar OTHER op je compuer
-je download met peep-to-peer programma's een game bijv. met limewire type je in:

real football 2006 dan komt er een hele lijst, ook staat er een -jar bestandje dat kan je achter de naam zien wat voor soort het bestand is je kan alleen een JAR bestand downloaden voor je mobiel want dat is de afkorting van Java Apllications Runtime ofzo.

-je download het bestandje en zoekt het op.
-dan kopieer je hem en plak je hem in de map OTHERS
-dan haal je de usb kabel eruit.
dan ga je naar je mobiel naar overig Weet niet in welk menu dat staat ik denk in games of in de map waar video,s en ringtones en foto's enz staan.

nu staat er in overig real football 2006 dan klik je erop dn gaat hij hem installeren je slaat hem op in de map games. als hij klaar is ga je naar games en wallah daar staat hij veel speel plezier......

:P ik hoor jullie antwoorden of het is gelukt heb je nog vragen mail naar wietseduijst@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan