games samsung star

Status
Niet open voor verdere reacties.

han09

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2009
heej

Ik zoek een goede site voor gratis games voor mijn samsung star. Ik heb www.mobile9.com al geprobeerd maar Ik weet niet goed waar ik op met drukken en de site lijkt zo anders dan bij mijn vriendin haar gsm. Ik had een game gevonden maar er stond nergens download dus ik weet het niet meer.

alvast bedankt
groetjes Han09

Niet vervelend bedoelt han, maar als ik op zoek ga naar games op die site, staat er een knop download met koeieletters aan de rechterkant van het scherm...

Of bekijk je de site via je telefoon? In dat geval, staat de knop download direct onder het plaatje van het spel.

Laatst bewerkt:
Niet vervelend bedoelt han, maar als ik op zoek ga naar games op die site, staat er een knop download met koeieletters aan de rechterkant van het scherm...

Of bekijk je de site via je telefoon? In dat geval, staat de knop download direct onder het plaatje van het spel.

ja als ik via mijn pc ga dan zie ik het maar als ik via mijn samsung star S5230 naar de site ga staat het er niet :confused:

Lijkt me sterk, op mijn tel staat de download knop gewoon onder het plaatje van het spel. Maar dan download je em toch op de pc en zet je het spel daarna op je tel.

Lijkt me sterk, op mijn tel staat de download knop gewoon onder het plaatje van het spel. Maar dan download je em toch op de pc en zet je het spel daarna op je tel.

maar als ik het dan op mijn gsm zet krijg ik de melding ''bestand type niet ondersteund'' het was een .Jar bestand en een .Jad bestand en het werkt bij allebei niet
groetjes han09

Ondersteunt de tel games met die extentie? Zo niet, dan gaat het inderdaad niet lukken.

En wanneer komt die melding? Als je het op je tel zet of als je het er al op hebt staan en probeert te openen? Neem aan dat je het op de geheugenkaart zet?

Ondersteunt de tel games met die extentie? Zo niet, dan gaat het inderdaad niet lukken.

En wanneer komt die melding? Als je het op je tel zet of als je het er al op hebt staan en probeert te openen? Neem aan dat je het op de geheugenkaart zet?

hier op internet zeggen ze dat mijn gsm dat normaal ondersteund en als die dat niet herkent moet je een heel stappenplan doorlopen en dat ben ik nu aan het proberen.

ik krijg de melding als ik het op mijn gsm probeer te openen het staat dan al op mijn geheugenkaart .

hier op internet zeggen ze dat mijn gsm dat normaal ondersteund en als die dat niet herkent moet je een heel stappenplan doorlopen en dat ben ik nu aan het proberen.

ik krijg de melding als ik het op mijn gsm probeer te openen het staat dan al op mijn geheugenkaart .

Dit heb ik gevonden :
Connect s5230 to PC.

First time you should be prompted with a 'device installed and ready' message.

Execute TkFileExplorer_2.2.exe

from www.softhour.com
Go to Settings - COM.
Scroll down Port window: You should get just one COMxx option. Choose it and press OK.
Go to File - Connect.

You should get the F480 File System Tree at TkFileExplorer bottom half side.
Go to /Exe/Java/Games.
Create a New Folder for your game.
At TkFileExplorer PC upper side select game JAD/JAR files and copy to s5233 created folder using drag&drop or right button menu Download option.
Repeat steps 9 & 10 for all games you want to install at a time.
Disconnect USB cable.
Dial *#6984125*#
Go to Internals (Master Key: *#9072641*#)
Go to Storage Settings and select Update Java DB

maar vanaf Go to setting zit ik vast
als ik naar setting ga, ik druk op COM maar dan kan ik niet naar beneden scrollen want het vakje van Port window is leeg ?

kan iemand mij helpen dit op te lossen ?
alvast bedankt
groetjes
han09

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan