Games schokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik heb op de ene PC een X1300 pro en de andere Gforce 9 356 MB maar nieuwe games shokken zoals de nieuwe need for speed undercover ...
Ik gebruik lage configuraties 800x600 , moet ik een nieuwe kaart kopen of is er een andere oplossing ?

Verplaatst overige software --->>> Spellen > Overige/algemene vragen.

Alles drivers up to date?

Ik heb op de ene PC een X1300 pro en de andere Gforce 9 356 MB maar nieuwe games shokken zoals de nieuwe need for speed undercover ...
Ik gebruik lage configuraties 800x600 , moet ik een nieuwe kaart kopen of is er een andere oplossing ?

Gewoon even om te weten, misschien ligt het hieraan:

Heb je een Dual core of Quad Core?
Genoeg werkgeheugen?
Vista of XP?

Groeten Halo,

Laatst bewerkt:
speel zelf nu ook de nieuwste NfS, en die game is nu nog echt te zwaar. t is wachten op pacthes die de fps hoger zullen gaan maken. speel m zelf op een dual core 2.4 ghz, met een Geforce 8800 GTX 768 mb kaart, en ook ik heb fps van 20 en lager wanneer ik op high speel. wat gewoon echt absurd is!! dus, weer een voorbeeld van een game die te snel is gereleased, ze hadden iets langer erop moeten doorwerken. maarja, what's new under the sun, right! tegenwoordig is iedere nieuwe game zowat pas "af" na 3 tot 4 patches!
en dan zijn ze nog verbaasd dat mensen liever ilegaal downloaden als 50+ euries neertellen voor niet afgemaakte games, vreemd he?!?!?!?!? nou!!!!
dus, even doorspelen op laag en zo snel als er patches zijn die erover gooien in de hoop dat de fgs dan wat beter worden, (in de hoop natuurlijk dat je de game tegen die tijd niet al helemaal gespeelt hebt, anders heb je er dus als nog geen bal aan! )

een nieuwe videokaart die sterker is doet altijd 'wonderen', en je vermogen opkrikken is inderdaad ook een goeie manier om hogere fps te krijgen, dual core is al heel normaal tegenwordig, we gaan alweer de kant op naar Quad core, alhoewel je daar nu nog wel in de problemen door kunt raken. sommige games ondersteunen een quad core processor niet, wat maakt dat hij dan maar op 1 van je processors draaid!

leon

Laatst bewerkt:
ja

dual core 2 , 1e PC intel 2,1 ghz met X1300 pro

2e PC AMD 4800+ X2 64BIT DUAL-CORE PROCESSOR AM2 BOXED
met POINT OF VIEW 9600GSO 384MB PCI EXPRESS NFORCE 9600GSO

OP de 2e PC heel vreemd schokt het meer ...

alles is up to date !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan