games spelen op groot schermformaat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mollie43

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
IK kan mijn games niet meer spelen op groot schermformaat wat doe ik verkeerd ?? :(

Wil er iemand mij aub helpen ?

Groetjes mollie

vertel eens wat meer. Wat probeer je als je een spel op groot formaat wil spelen, geeft ie een fout, sluit hij af naar windows, etc..

Hallo

Hallo
Dank voor het berichtje alvast

Nee het beeld sluit niks af maar ik kan het spel niet in groot scherm spelen , als ik op het icoon klik om het spel te starten start het notmaal op maar komt niet in groot scherm, het groot scherm is er wel en staat ook open maar het spel blijft in klein formaat ??? ik begrijp het niet daarmee dat ik hulp vraag , hoop dat je eraan uit geraak wat ik bedoel

Dank alvast :)

Groot scherm bedoel je het hele beeldscherm en nu word het zeg maar in een raam getoont als ik je nu goed begrijp..

Groot scherm bedoel je het hele beeldscherm en nu word het zeg maar in een raam getoont als ik je nu goed begrijp..

ja dat bedoel ik het is het groot scherm die opengaat maar word maar in een raam getoond :( ???

maak anders even een screenshot en post hem hier. Misschien wordt het dan allemaal wat duidelijker.

(Probeer het spel op te starten, druk op [shift]+[print screen], ga naar paint, plakken, opslaan, en hier als bijlage toevoegen)

maak anders even een screenshot en post hem hier. Misschien wordt het dan allemaal wat duidelijker.

(Probeer het spel op te starten, druk op [shift]+[print screen], ga naar paint, plakken, opslaan, en hier als bijlage toevoegen)

Dank je zal dat zo dadelijk eens doen hoop dat je me kan helpen

dank en groetjes

hier de bijlage

zo hoop dat het dit is dat je bedoelt enis ok zo bij alle andere spellen

wat je gaat zien staat gewoon in het midden bij ful screen

sory voor de nit de goede kleuren mar had het ech at druk hier met de kids en is voor hen dt ik het doe
alvast nogmaals dank

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan