Games starten niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutschpassion

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Het is 3 weken terug begonnen, opeens kreeg ik error, als ik via msn mijn hotmail postvak in wilde. Met boodschap dat ik mijn hotmail account uit live hotmail , moest verwijderen, en daarna weer toevoegen.
Afsluiten is me wel gelukt maar verwijderen niet. Ik moet nu nog steeds via de livehotmail site mijn post lezen en versturen.
Sinds gisteren starten ook mijn games niet meer op, ze komen nog wel bij werkzame processen te staan maar niet meer bij toepassingen.
Wat ook merkwaardig is het lampje waar je aan kan zien of de pc aan t werk is brand continue voluit, terwijl er geen processen aan t werk zijn.
Kan iemand mij helpen??

Het is 3 weken terug begonnen, opeens kreeg ik error, als ik via msn mijn hotmail postvak in wilde. Met boodschap dat ik mijn hotmail account uit live hotmail , moest verwijderen, en daarna weer toevoegen.
Afsluiten is me wel gelukt maar verwijderen niet. Ik moet nu nog steeds via de livehotmail site mijn post lezen en versturen.
Sinds gisteren starten ook mijn games niet meer op, ze komen nog wel bij werkzame processen te staan maar niet meer bij toepassingen.
Wat ook merkwaardig is het lampje waar je aan kan zien of de pc aan t werk is brand continue voluit, terwijl er geen processen aan t werk zijn.
Kan iemand mij helpen??
Wil er nog even aan toevoegen dat ik met spel opstarten en zelfs spellen verwijderen, iedere keer zie bij toepassingen dat desbetreffend programma niet reageert, waarschijnlijk omdat de pc zwaar belast word door iets wat ik dus niet kan zien.

Laat het even weten

Hoi Cas
Nou was haast wel zeker dat t aan mijn hardisk moest liggen. Vriend van me adviseerde me net om die eens te checken op fouten. Wist ik niks van dat dat kon. Nou die heeft een zooi zwevende bestanden en zo op zijn plaats gezet. En ja hoor alles werkt weer. Sorry voor mijn stommiteit en voor de overlast. Wel hartelijk dank voor de response.
Mvg Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan