games uitval

Status
Niet open voor verdere reacties.

sphyro

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
al mijn games vallen uit met een bericht of ik het naar microsoft wil verzenden of niet.
Dit is best lastig, want als ik net bezig ben (5 tot 15 minuten) valt de game terug naar windows. Mijn cpu draait dan ongeveer op 44 graden, en de helft van mijn geheugen wordt gebruikt. Ik heb een Geforce FX 5200, met de nieuwste software updates. Ik heb echt geen flauw idee waar dit aan zou kunnen liggen. Kan iemand me helpen?

thnQ
Sphyro

Verplaatst naar "spel werkt niet"

Welke windowsversie?
Noem eens een paar spellen?
Wat voor PC verder (processor/geheugen)

Wat staat er in de details van de foutmeldingen?

Windows XP Professional
Geforce FX 5200
AMD Sempron 2800+
Asus A7V8X-X Deluxe moederbord
512 mb ram geheugen, waarvan ik ongeveer 300 blijk te gebruiken.

Dat is t...

Oh en de spellen zijn bijvoorbeeld Need For Speed Underground, FIFA 2002, Call Of Duty United Offensive Demo... Oftewel alle spellen die ik draai.

Dit zijn wat logs... Oh ik heb trouwens ook soms blauwe schermen maar dat heeft denk ik te maken met een ander programma (komt alleen voor als ik dat programma draai) En het gebeurt niet altijd dat ik de foutmelding krijg, ik bedoel "verzenden of niet verzenden" zegmaar... Soms gaat ie gewoon terug naar mijn desktop

Bijlagen

ik heb nu mijn drivers eerst gedegraded, en daar da weer geupgrade.. ik heb nu needforspeed een tijdje kunnen spelen zonder enkel probleem.. hopelijk is het opgelost..

Blijkt alleen oplossing te zijn voor Need For speed Ungerground.. bij de rest heb ik nog steeds problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan