games voor me laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikekomen

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
hallo
ik zoek spelletjes voor me laptop die ik kan spellen met of zonder muis..

bedankt:thumb:

bedankt voor je reactie.. maar dit is eigelijk niet wat ik zoek.
ik zoek offline games voor op vakantie of iets..

iemand die iets weet ?

Doom, Gta 1 en 2, rollercoaster tycoon (alle tycoon spellen zo wat)
Cod 2 en 4 zo ver ik weet.

Beetje lastig,zo niet onzinnig,om hier een antwoord op te geven zonder ook maar te weten om welke laptop het gaat.....

Simpel spelletje met alleen toetsenbord (pijltjestoetsen + spatiebalk): Pushover (download de binaries-versie, en pak die uit).
Walkthrough is hier te vinden, voor het geval je in een meegeleverd level vast komt te zitten.
Bedoeling is om dominosteen probleem op te lossen. Er zijn 100 levels beschikbaar, en je kunt ook je eigen levels maken.

Origineel is Pushover een DOS-spelletje mét muziek (kies Soundblaster geluidskaart en Keyboard bij starten), maar die originele versie moet je dan draaien in Dosbox.
Pushover voor Dos: (o.a.) hier of hier te downloaden.
Kleine uitleg over Dosbox: hier.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Simpel spelletje met alleen toetsenbord (pijltjestoetsen + spatiebalk): Pushover (download de binaries-versie, en pak die uit).
Walkthrough is hier te vinden, voor het geval je in een meegeleverd level vast komt te zitten.
Bedoeling is om dominosteen probleem op te lossen. Er zijn 100 levels beschikbaar, en je kunt ook je eigen levels maken.

Origineel is Pushover een DOS-spelletje mét muziek (kies Soundblaster geluidskaart en Keyboard bij starten), maar die originele versie moet je dan draaien in Dosbox.
Pushover voor Dos: (o.a.) hier of hier te downloaden.
Kleine uitleg over Dosbox: hier.

Succes,

Tijs.
bedankt voor je reactie ;)

Nog een leuke waar je een aantal uurtjes plezier aan kan beleven. Bridge builder game (klik)

Beetje lastig,zo niet onzinnig,om hier een antwoord op te geven zonder ook maar te weten om welke laptop het gaat.....
Tja ik zie je punt, maar ik ging er van uit dat het wel een goedelaptop zou zijn.
In tegendeel kan elke laptop dit zo wat afspelen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan