Games Windowed Mode

Status
Niet open voor verdere reacties.

maniaknl

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2008
Ik heb 2 beeldschermen thuis en ik wil mijn games in Windowed mode spelen, Dit brengt veel lag met zich mee wat XP niet had,

Ik heb zitten kijken wat windows doet als ik een game fullscreen speel, ik zie dat dat die de Aero veranderd naar de kleur grijs en niet doorzichtig. Maar als ik Aero uitzet zie ik nog steeds niet echt everbeteringen in mijn FPS als ik windowed mode speel.

Dus mijn vraag is hoe kan ik Windows 7 professional het zelfde laten gedragen als ik een spel in windowed mode speel zoals die doet als ik fullscreen speel?. Want ik denk dat mijn FPS een stuk omhoog zou gaan. (Mischien heeft Windows 7 een speciale game mode die aanspringt of zo als ik een game fullscreen speel ?) Ik weet het iig niet (BTW ik heb Windows 7 professional via mijn MSDN omdat ik een opleiding in de ICT doe dus ik heb hem niet Illigaal mochten jullie dat denken)

Alvast bedankt voor de hulp ;)

Laatst bewerkt:
Windowed mode games spelen is altijd zwaarder..
Je fps zal nooit ultiem zijn , fullscreen werkt altijd beter, je pc hoeft zo minder te laden en heeft dan al zijn kracht in het spel, nu is het een applicatie op windows die hij beide gaat laden.

Ook de reden waarom bijvoorbeeld MSN naar bezet springt, hij heeft full screen hij is bezig met dat, en niet meerdere dingen anders gaat de fps gewoon omlaag.
Bij vista en win7 is dit probleem nog erger geworden omdat deze besturingssystemen gewoon erg zwaar zijn voor de computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan