Games zijn wazig

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaasjan12

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2009
Hallo,

Ik heb een laptop gekocht (acer asprire 7750)
Maar ik speel er het meest counter strike source op maar als ik counter strike 1.6 (release 2000) ermee wil spelen, heb ik alle graphics op zn hoogste staan maar het hele spel is laag gedetaileerd en als ik dichterbij kom, zie ik pas details.. (zie foto)
Met CS:Source heb ik dat weer niet terwijl dat een veel mooier en geavanceerd spel is..:confused:
Met Amnesia: The Dark Descent heb ik dit probleem ook..
Mijn laptop moet games zoals deze makkelijk kunnen draaien en ik speel er ook andere spellen moeiteloos mee.. :cool:
Kan iemand uitleggen hoe ik aan deze 'wazige' effecten kom in mijn games en hoe ik dat kan verhelpen?

Mvg, Klaasjan
http://img59.imageshack.us/img59/9800/cs1e.png

Mijn resolutie staat op zijn hoogst.
En bij canirunit.com geeft hij bij elk spel heel laag aan omdat hij mijn videokaart niet kent of aangeeft dat het een rot ding is.
Het is een Family HD video kaart..

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou kunnen proberen om een andere beeldschermresolutie te gebruiken. Ondanks dat je alles op high hebt staan in het spel, kan het zijn dat het spel de resolutie die jij wilt gebruiken niet goed weergeeft.

Als het spel een aantal weken of maanden geleden wel goed werd weergegeven zou je ook je systeem terug kunnen zetten naar het punt dat het wel werkte. Het gebeurd wel eens dat als je software installeerd dat er bepaalde programmatjes geinstalleerd worden die er voor zorgen dat andere programma's niet goed functioneren.

Jeffrey

IK zal het even proberen of een andere resolutie beter kan..
Heeft het niks te maken met prioriteiten die ik vanuit windows hoger moet zetten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijken of je je drivers van je videokaart nog kan updaten kan ook helpen. Soms zijn de voorgeïnstalleerde nog niet vrij van bugs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan