Gameserver battlefield 3 - Welke server kan ik het best huren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goeden avond,

Ik ben van plan binnenkort met een paar vrienden een dedicated server te huren voor battlefield 3. We zijn vanplan misschien 3 servers erop te hosten.

Het probleem is dat ik niet heel erg verstand heb van server specs. Ik weet niet precies hoe hoog de systeem eisen van een server moeten zijn en wat goed en niet goed is.

Ik ben van plan een server te huren bij bsn gaming. Mijn vraag is dus, Is de server van 35 euro per maand goed genoeg voor mijn eisen. Een tweede optie is die van 65 per maand, maar omdat het budget niet al te breed is hebben wij het liefst die van 35 euro.

Hier de link naar de pagina: http://www.bsngaming.eu

Ik hoop dat jullie mij eruit kunnen helpen met beslissen!

Met vriendelijke groeten,
Rowan

Je kan het al zien denk ik, Battlefield 3 staat niet aangegeven als recommended bij DEDISERV1, dus je zal waarschijnlijk toch voor de €65 moeten gaan, die is snel genoeg voor Battlefield 3 om er fatsoenlijk op te kunnen spelen.

De 1e server is echt het laagste van het laagste, die 2e zit al een stuk hoger qua specs. De 1e server zou mogelijk 1 server kunnen hosten. Wil je echt aan de slag, zoek dan een vriend uit met het snelste internet (mogelijk glasvezel voor zoveel mogelijk upload) en zet zelf een server in elkaar.

bedankt voor jullie reacties.

een optie voor een vriend met glasvezel is er helaas niet, simpelweg omdat geen van mijn vrienden glasvezel heeft. in onze hele regio zou glasvezel komen, maar de mensen hier van de zwarte kousen kerk hebben dit voorkomen..

server 2 zou een mogenlijkheid zijn voor mij? betekend dit dat mijn servers niet zullen laggen of moet ik mij hiermee voorstellen dat het "dragelijk" is wat betekend dat het voor mij niet dragelijk is, omdat ik elke spatje lag zie.

Probleem is ook nog dat je geen eigen server kan hebben aangezien de battlefield 3 server files alleen zijn uitgegeven aan herkende game hosting bedrijven. Als jullie nog enig andere voorstellen hebben zou ik die graag horen.

met vriendelijke groeten,
Rowan

Laatst bewerkt:
2e server is idd een optie, daar kan je 1 lagloze server op hosten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan