gameserver stats script

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackRaven

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2003
Hallo,

Ik ben opzoek naar een script die onze cod uo game server statistieken bij kan houden op de website. Nu gebruiken we een programma die het lokaal opslaat en naderhand alles zelf moeten uploaden. Het zou gemakkelijker zijn als alles rechtstreeks zou gebeuren.
(scheelt ook een hoop tijd :D ) Dus een script draaiend op een website, die de informatie van de server haalt, en zelf verwerkt in een database oid, en publiceert op de site. Bestaan er van dit soort scripts, ik heb overal gezocht en kom niets tegen, misschien zoek ik ook wel verkeerd. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Grtx Arjan

Hallo,

Ik ben opzoek naar een script die onze cod uo game server statistieken bij kan houden op de website. Nu gebruiken we een programma die het lokaal opslaat en naderhand alles zelf moeten uploaden. Het zou gemakkelijker zijn als alles rechtstreeks zou gebeuren.
(scheelt ook een hoop tijd :D ) Dus een script draaiend op een website, die de informatie van de server haalt, en zelf verwerkt in een database oid, en publiceert op de site. Bestaan er van dit soort scripts, ik heb overal gezocht en kom niets tegen, misschien zoek ik ook wel verkeerd. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Grtx Arjan

hallo

deze gebruikte ik altijd voor teamspeak http://www.tsviewer.com/

ik ga even verder zoeken welke ik nog maar voor de servers gebruikte

Bedankt voor je reactie.
Zover ik het kan zien kan je je eigen server daar aanmelden en worden de stats op hun site gepubliceerd. Het is de bedoeling dat de stats op onze eigen website komen. Ik weet dat daar ook scripts voor bestaan. Alleen weet niet waar te beginnen

Grtx Arjan

Dat was exact wat ik zocht!!!
Bedankt Bash!!
uiteraard de rest ook bedankt!!

Grtx Arjan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan