Gameservers op dedicated gaan down

Status
Niet open voor verdere reacties.

volcom

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
83
Hey,
Ik vond geen geschikte plaats om het te zetten dus zet ik het maar hier.
Ik run een eigen hosting bedrijf gaat allemaal goed alleen heb ik 1 probleem , Mijn call of duty 1 v1.4 servers worden "gecrashed" ik heb voor al de ingame scripts een fix maar dit gebeurt van buitenaf de server.
Hier is een screenshot met wat je krijgt als een server gecrashed word

http://srv-clan.be/voorbeeld.JPG

Kan het aan iets anders liggen?
Aub help me!

Mvg,
Jasper
 
Zo te zien allocate je gameserver teveel geheugen en protesteert je windows server hiertegen. Wat je hieraan moet doen is simpel: Of je laat je gameserver minder geheugen gebruiken, of je verhoogt het beschikbare geheugen in je server.

Ook zou het een geheugenmapping error kunnen zijn. Om dat uit te kunnen sluiten moet je opzoeken waar die buffer overrun betrekking toe heeft. Het kan zijn dat je virtueel geheugen, RAM geheugen, HDD geheugen of zelfs je IP buffer te compact zijn.

Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey ,
bedankt voor de info maar ik denk niet dat het aan het geheugen zal liggen
160 GB HDD , 4 GB Ram

en runnen 8 servertjes terwijl het veel meer aankan
 
Hey ,
bedankt voor de info maar ik denk niet dat het aan het geheugen zal liggen
160 GB HDD , 4 GB Ram

en runnen 8 servertjes terwijl het veel meer aankan

Het feit dat je het hèbt wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk gebruikt word (en op de juiste manier). Wat voor OS draait die server? Ik weet dat het 2003 is, maar welke editie? Web (lijkt me niet), Data cluster (lijkt me ook niet), standaard (kan), enteprise (kan ook)

Indien je standaard gebruikt, gebruikt je server maar 2GB (maar dit weet je wellicht wel). In dat geval kun je in de veronderstelling zijn dat je 4GB hebt en gebruikt hoewel dat niet zo hoeft te zijn. Check dan voor "EAP boot.ini" op google.

Is dit niet het probleem, dan is het toch echt je gameserver (softwarematig) configuratie. Ga nogmaals over alle instellingen, ook optionele instellingen die niet altijd in een config opgenomen hoeven te zijn, maar die wel problemen (kunnen) voorkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan