Gamespy en router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertjanvink

Banned
Lid geworden
13 aug 2002
hallo, ik wil multiplayer spellen zoals medal of honor , counterstrike , red alert 2 spelen, ik weet van de meeste de poorten om goed door te linken, de mensen moeten dan mn ip intikken om te joinen, hoe kan ik zorgen d.m.v instelling in (router) dat mn games bij gamespy of gewoon zichtbaar worden zodat de rest van de wereld kan joinen, kunnen jullie me helpen bij de boven genoemde spellen, zodat ze in gamespy zichtbaar worden. MVG

Gertjan Vink

ik heb dit probleem alijtd en ook een router en ik hoef nisk in te typen, msischien nieuwe versie van gamespy dloaden?

Bijlagen

• gamespy.jpg
    gamespy.jpg
    29,1 KB · Weergaven: 24
maar maybe doe ik het wel fout met de poorten van die games, dus welke poorten moet ik exact intikken voor die 3 games om die voor gasten op internet toegankelijk te maken en hoe doe ik dat bij gamespy dat mn game erbij komt staan... HELP ME !!!!!!!!

zet je pc als Administrator host bij de router. dan heb je geen beperkingen

en hoe doe ik dat dan ik heb een sweex router ......

Help me alsjeblieft.......................... ik wil d'r uit komen met gamespy en die spellen.............

lees dan wat ik zeg, doe het en je kunt spelen!

Ik heb zelf ook een router, met webinferface (en telnet programming)

login (op ip adres van je router, weet niet wat dit is natuurlijk) en dan kun je in het LINKER menu helemaal onderin op het onderste linkje klikken. Daar kun je administrator opgeven.,

Ik ga wel uit van SMC barricade he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan