Gamesysteem samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

paranoia

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe (game)pc, maar ik weet niet wat nou het beste is.
Ik wil al maandenlang eindelijk Call of Duty 4 spelen, maar met deze crap pc lukt dat helaas niet. Nu heb ik allemaal dingen gehoord die mij een beetje verwarren. Om maar iets op te noemen dat je, als je Call of Duty 4 wilt spelen, een besturingssysteem van 64 bits moet hebben. En dat 2 gig geheugen eigenlijk te weinig is om met een beetje fatsoenlijke en vloeiende fps CoD4 te spelen. En dat je minimaal een 8800 kaart nodig hebt, maar dat wist ik eigenlijk al en dat wil ik ook graag. Ik heb al een beetje gekeken bij verschillende sites en heb wat pc's samengesteld maar dit was niet erg succesvol, het kwam duurder uit dan ik gedacht had. Mijn vraag is dus wat voor pc ik hiervoor nodig heb en waar ik hem kan kopen. Mijn budget ligt rond de 1000 euro, maar ietsje duurder kan altijd.

Peace

Laatst bewerkt door een moderator:
ONZIN !!! Ik heb deze game met 30fps gespeelt met een 1.8 processor,1gig geheugen,256 mb grafische kaart en gewoon windows xp 32bit

Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe (game)pc, maar ik weet niet wat nou het beste is.
Ik wil al maandenlang eindelijk Call of Duty 4 spelen, maar met deze crap pc lukt dat helaas niet. Nu heb ik allemaal dingen gehoord die mij een beetje verwarren. Om maar iets op te noemen dat je, als je Call of Duty 4 wilt spelen, een besturingssysteem van 64 bits moet hebben. En dat 2 gig geheugen eigenlijk te weinig is om met een beetje fatsoenlijke en vloeiende fps CoD4 te spelen. En dat je minimaal een 8800 kaart nodig hebt, maar dat wist ik eigenlijk al en dat wil ik ook graag. Ik heb al een beetje gekeken bij verschillende sites en heb wat pc's samengesteld maar dit was niet erg succesvol, het kwam duurder uit dan ik gedacht had. Mijn vraag is dus wat voor pc ik hiervoor nodig heb en waar ik hem kan kopen. Mijn budget ligt rond de 1000 euro, maar ietsje duurder kan altijd.

Peace

Dat je min. een 8800 kaart nodig hebt, is grote onzin,.. waar je zelf ook wel achter was gekomen als je de minimal requirements hebt gelezen, en met 1000 euro kun je een prima pctje samenstellen,:)

ps. een 8800 is natuurlijk wel een goede video-kaart als je jouw budget hebt,:p

32Bits Windows is nu standaart!!! (Dus 64 Bits is helemaal niet nodig )
maar 32Bits ondersteund maar 3.5 GB
en 64bits meer dan 128GB (Theoretisch)
en 2 8800GT's in SLI ( is heel mooi Kan je Crysis ook op Very High Spelen!!!!)
en een E8500 is wel mooi
dus dit systeem hieronder is echt geschikt voor jou einddoel :)
let op : bij Videokaarten 2x en bij Geheugen staat 2x dus 4GB intotaal....
attachment.php

Bijlagen

• systeem.JPG
    systeem.JPG
    73,2 KB · Weergaven: 74
ONZIN !!! Ik heb deze game met 30fps gespeelt met een 1.8 processor,1gig geheugen,256 mb grafische kaart en gewoon windows xp 32bit

Ja maar met vloeiend bedoel ik niet 30 fps, ik bedoel dan rond de 125.

32Bits Windows is nu standaart!!! (Dus 64 Bits is helemaal niet nodig )
maar 32Bits ondersteund maar 3.5 GB
en 64bits meer dan 128GB (Theoretisch)
en 2 8800GT's in SLI ( is heel mooi Kan je Crysis ook op Very High Spelen!!!!)
en een E8500 is wel mooi
dus dit systeem hieronder is echt geschikt voor jou einddoel :)
let op : bij Videokaarten 2x en bij Geheugen staat 2x dus 4GB intotaal....
attachment.php

Die ziet er heel goed uit, bedankt! Waar kan je die kopen?

Help!
Lekker Makkelijk !
Als je direct aan geeft wat het probleem is in plaats van Help werkt voor de helpers iets prettiger Help! komt wat schreeuwerig over, snappie :shocked::shocked:

Help!
Lekker Makkelijk !
Als je direct aan geeft wat het probleem is in plaats van Help werkt voor de helpers iets prettiger Help! komt wat schreeuwerig over, snappie :shocked::shocked:

Goh, sorry hoor, ik wist niet dat het zó veel voor je betekende. Voor jou verander ik hem.

Maar moet ik hem dan zelf in elkaar zetten of word hij compleet afgeleverd?
Trouwens, iemand nog andere suggesties voor goedkopere/betere samenstellingen?
En is trouwens een quadcore niet beter dan een dual of is dat niet nodig?

Laatst bewerkt:
Ja maar met vloeiend bedoel ik niet 30 fps, ik bedoel dan rond de 125.

Vanaf 30 fps is het redelijk vloeiend hoor.

Eerlijk gezegd zie i khet verschil tussen 40/50 FPS en 120 FPS nauwelijks tot niet.

Tenzij je er écht op gaat letten, maar dat doe ik niet.

Vanaf 30 fps is het redelijk vloeiend hoor.

Eerlijk gezegd zie i khet verschil tussen 40/50 FPS en 120 FPS nauwelijks tot niet.

Tenzij je er écht op gaat letten, maar dat doe ik niet.

Nou, ik let er best wel op. Ik heb redelijk veel ervaring met games en heb ervaren dat meer fps gelijk staat aan beter schieten, makkelijker je wapen onder controle houden, meer hits. Maar ja dat ben ik.

30 is dan ook wel nét aan he.

Ik speel call of duty 4 met 50 FPS en dat vind ik meer dan genoeg.

Maarja, dat ben ik :D

voor 40 Euro laten ze hem inelkaar zetten , ja helemaal kompleet!!!
en DualCore is beter voor Games vooral de E8x00 Series (zijn speciaal voor games)
QuadCore's zijn voor Video bewerking......

en DualCore is beter voor Games vooral de E8x00 Series (zijn speciaal voor games)

Ok dan, thanks! Dus als ik al die producten geselecteerd heb, waar kan ik dan selecteren zodat ze hem in elkaar zetten?

Dual of Quad cores zijn niet per se voor iets bedoelt.
Wel is het zo dat games in principe geen gebruik maken van Quad Core.

Evengoed is het een prestatie winst als zowel een server als cliënt op dezelfde PC draait.

En door wie laten ze hem in elkaar zetten dan? Waarom doen ze dat zelf niet?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan