gaming computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

xenator

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
hallo,

ik ben sammen met mijn broer aan het zoeken naar een gaming computer
ons budged licht tot 600 euro en we willen op z'n minst call of duty 6 modern warfare 2
d'r op kunnen spelen.

ik hoop dat iemand of een computer heeft liggen onder ons budget die mw2 vloeiend draaid of iemand een winkel kent waar we een computer kunnen bestellen die mw2 aan kan.

met vriendelijke groet remko

Je kan hem kant en klaar kopen (Minder goed (vaak) voor games) of zelf in elkaar (laten) zetten. Misschien had je een merk in gedachten voor als onderdelen? Of merk voor kant-en-klaar?

Daarom schrijf ik ook: In de toekomst een andere videokaart kopen. Maar je kunt met deze videokaart COD MW2 op de hoogste instellingen zonder problemen draaien.

bedankt

bedankt voor de snelle reactie's

ik ga het liefste voor een kant en klare computer.

ik heb eigenlijk nog een vraag:
ik weet niet waar k dit zou moeten posten dus vraag ik het hier gewoon

als ik mw2 wil spelen heb ik natuurlijk ook internet nodig omdat ik in een buitenwijk woon hebben wij maar 160 kb per seconde downloadspeed
ik vraag me af of dat dit genoeg is om mw2 te spelen op multiplayer dus online

Laatst bewerkt:
ik denk dat het misschien slim is om toch een systeempje in elkaar te laten zetten
maar dan heb ik nog een paar vraagjes voor je

maakt het geluid uit ?
heb je een voorkeur voor het besturingssysteem?
moet er nog randapparatuur bij ?
en wil je hem zelf in elkaar zetten ?

geluid maakt niet uit
geen voorkeur voor een systeem
ik heb geen randapparatuur
en ik zou em niet zelf inelkaar willen zetten

maar ik vraag me af ofdat er dan wel garantie op zit en niet dat de zomputer kapot gaat dat ik em naar een winkel moet breggen die em voor 200 euro bekijken en dat ik dan pas weet welke garantie ik moet gebruiken.

als ze hem voor je inelkaar laten zetten dit is 50 euro moet je wel zelf nog even windows installeren heb je 1 jaar standaard garantie

en p.s. voor die 600 euro wil je een computer beeldscherm muis en toetsenbord ?

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag naar de juiste sectie verplaatst, deze stond in onze "marktplaats" gedeelte.

als ze hem voor je inelkaar laten zetten dit is 50 euro moet je wel zelf nog even windows installeren heb je 1 jaar standaard garantie

en p.s. voor die 600 euro wil je een computer beeldscherm muis en toetsenbord ?

Ik zou hem inderdaad niet kant en klaar nemen, maar wel in elkaar laten zetten, zodat je dat niet zelf hoeft te doen! Maar had je merken voor onderdelen in gedachte? Specifiek aantal ram, of is 4gb genoeg? Harde schijf 1tb, of heb je 2tb nodig? En qua videokaart? Nvidia, ati, of iets anders ofzo?

Je budget is behoorlijk krapjes als je alle randapparatuur er nog bij wilt hebben. Graag even duidelijk antwoord op deze vragen;

- Heb je al Windows 7/kan je er aan komen? (€90)
- Heb je een beeldscherm nodig? (€120)
- Heb je speakers nodig? (€10)
- Heb je een muis nodig? (€6)
- Heb je een toetsenbord nodig? (€8)

Als alles het geval is, dan moet je budget wat omhoog, want anders valt er niets fatsoenlijks samen te stellen...

PS: Als je het zelf in elkaar zou zetten, (wat niet erg lastig is als je een beetje op youtube kijkt, alles past in elkaar) dan zou je veel geld besparen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan