Gaming Desktop 1050 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aronetic

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2015
Hallo helpmij forum! Daar ben ik weer :D dit keer met een budget van 1050 euro! (Randaparatuur + OS al aanwezig)

Ik heb hier mijn lijstje met hardware:
https://azerty.nl/winkelmandje/wink...280735]=1&product[848774]=1&product[804733]=1

Past dit allemaal op/in elkaar?
Wat voor problemen kan ik tegenaan lopen?

Echter heb ik onderzoek gedaan naar de psu en ben hieruit tot de conclusie gekomen dat deze prima zou moeten werken met de i5 6500 + Gtx 1070

Vergat te vermelden dat ik niet van plan
Ben om te gaan overclocken :) ik denk dat die gtx1070 wel op zijn normale snelheid genoeg voldoening geeft haha

Ik hoor graag van jullie!
Mvg, Aron

Laatst bewerkt:
De gekozen SSD is wel echt een buget-type, echte reviews zijn er niet van maar de snelheden van bijv. deze Samsung zijn aanzienlijk hoger en deze heeft ook 2 jaar langer garantie.
Ben zelf geen liefhebber van MSI moederborden dus daarvoor zou ik deze kiezen, die heeft een M2 -slot voor SSD onboard, een betere netwerkcontroller en een betere geluidskaart.

Drankje scrapheap!

Bedankt voor de snelle reactie!

Het moederbord ziet er goed uit en zal ik met de gene die jij aanraad vervangen :)

Met de ssd gebruik ik nu toch nog maar even de goedkopere :) zo duur zijn deze tegenwoordig niet meer en upgrade deze graag later wanneer ik weer wat meer geld heb! :D

Voor de rest kan ik verwachten dat alles gewoon goed werkt?
Zonder bottlenecks of wat dan ook?

Mvg Aron.

Zou wachten tot de gewone uitvoeringen van de graka er zijn, zo'n founders ding is een eerste ontwikkeling, duur en veel herrie.
Of een andere 1070 kiezen.

Laatst bewerkt:
@lange pier

Bedankt dat je me hierop waarschuwd :)

Echter doet geluid me niet zoveel :D ik ben een laptop van msi gewend die meer dan genoeg geluid maakte op normale modus! Dan nog niet te spreken over de turbo modus van de fan haha!

Ik game voornamelijk met headset en heb dus geen last van het geluid :)

Toch bedankt voor de nuttige info! Er zijn mensen die willen absoluut een stille pc :P
Mvg, Aron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan