MrPsycho
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 nov 2009
Ik ben op zoek naar een nieuwe (gaming) headset, liefst van een bekend merk zoals roccat, razer, sennheiser, steelseries, ... . Een headset die met een 4/5 tal 3.5mm audio jacks werkt (5.1 real surround sound) werkt en een micro heeft die wel ruisonderdrukking heeft en waar men teamgenoten me tenminste niet constant horen toetsen in te drukken (en ruisonderdrukking indien mogelijk), liefst ook met schelpen die geluid van buitenaf blokkeren en best ook men oren volledig bedekken.
tot nu toe heb ik wel al deze headset gevonden, maar het is een redelijk "zeldzaam" model, die je bijna nergens vind (tenzij op bestelling) De Roccat Kave. Heeft iemand van jullie misschien al ervaring met deze headset?
PS: geen headset met USB, want ik heb ook boxen die ik ook via de 3.5mm audio jack moet aansluiten (via Y-stekker of ene via uitgang achteraan, andere uitgang vooraan) en via USB headsets heb ik altijd ruis (zelfs al is het een zeer goede headset die op geen enkele andere pc problemen geeft.
tot nu toe heb ik wel al deze headset gevonden, maar het is een redelijk "zeldzaam" model, die je bijna nergens vind (tenzij op bestelling) De Roccat Kave. Heeft iemand van jullie misschien al ervaring met deze headset?
PS: geen headset met USB, want ik heb ook boxen die ik ook via de 3.5mm audio jack moet aansluiten (via Y-stekker of ene via uitgang achteraan, andere uitgang vooraan) en via USB headsets heb ik altijd ruis (zelfs al is het een zeer goede headset die op geen enkele andere pc problemen geeft.
Laatst bewerkt: