(Gaming) laptop advies gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc1973

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
Hallo beste mensen,

Ik heb de mazzel dat mijn vrouw instemt voor het aanschaffen van een nieuwe laptop.
Mijn budget is rond de € 800,00 euro.
Als het kan met een i5 processor, 15 inch scherm en een redelijke grafische kaart.
Wat willen wij er mee doen?
Mijn vrouw wil graag Flash games(Pet Party, Happy Harvest e.d) via Hyves spelen.
Ik speel liever Sims3, COD, Crysis Warhead, RA3, RA4 e.d
Nu heb ik deze laptop gezien en volgens deze lijst komt Samsung goed naar voren.
Wat vinden jullie kenner van deze laptop? Kan ik daar de genoemde spellen mee spelen?
Zijn er andere alternatieven?

Laat het me weten wat jullie er van vinden...

Alvast bedankt voor de genomen moeite!

Groet Marc

Goede keus!

Voor jouw budget is het een goede computer!
Maar, je kijkt wel op de site van Samsung waardoor de bron minder betrouwbaar is!
Samsung zal zeker geen producten van andere bedrijven gaan beoordelen boven hun eigen producten....
Dus als ik jou was zal ik nog wat zoeken naar een site die de computers vergelijkt in binnen jouw budget EN DIE GEEN BELANGEN HEEFT BIJ HET VERKOPEN VAN DE COMPUTERS!

Laatst bewerkt:
vergeet maar even wat mrjw1905 heeft geschreven...
dikke reclame aan het maken... ik heb al een melding ervan gemaakt
weet wel dat laptops niet echt geschikt zijn voor gamen en dus de prestatie in een laptop een heel stuk minder zal zijn tenzij je 1500 euro's neer legt

maar het kan wel met dit budget

Laatst bewerkt:
Mod edit

Van beide een melding ontvangen.Vooralsnog wordt er op dit moment geen aktie ondernomen.Betreffend posting is al aangepast door de poster zelf.
Topic blijft wel onder toezicht.

Wow, ik moet nu dus uitkijken wat ik typ (big brother is..............) ;)

Ik ben het met topicstarter en met firest0rm eens v.w.b. de door TS gelinkte machine. Echter, dit is er eentje waarvan er 13 in een dozijn passen. Er zijn in dit segment vele machines te vinden, alle met min of meer dezelfde specs als de Samsung. Het is dus maar net bij welk merk TS zich denkt 'thuis te voelen'.

M.b.t. de gepubliceerde lijst denk ik dat nummer 3 en 9 per ongeluk zijn verwisseld........ ;)
Ik heb dan ook érg mijn bedenkingen omtrent de objectiviteit van die lijst!

Laatst bewerkt:
okey dit is wat ik heb gevonden de Asus N53JN-SX131V

een goede Class 2 videokaart GT335M zal elk spel op medium aan kunnen
en de videokaart is iets beter dan die GT330M

die samsung kost 860 euro
de asus kost 819 euro

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, heb helaas niet meegekregen wat er precies is gebeurd in de reacties, maar goed het is al goed gekomen begrijp ik.

Ik had deze Asus al ergens binnen het forum voorbij zien komen, heb ook goede ervaring met de helpdesk van Asus, dus mijn voorkeur gaat uit naar een Asus.
De Laptop ziet er qua vormgeving volwassener uit en heeft een betere videokaart.

Ik ga nog even kijken of ik reviews er van kan vinden of dat hij door een computerblad o.i.d getest is en wat de uitkomst daar van is.

Mochten er nog meer gelijkwaardige of betere laptops van de zelfde prijs klasse te vinden zijn houd ik mij aanbevolen voor de informatie die u hier neerzet.

Mvg,
Marc

het ligt er eigenlijk aan of je intensief gamet
en je kunt beter kijken op http://www.kieskeurig.nl

als je echt heel veel gamet dan ga je al naar een ASUS ROG G73 (maar dit is ver boven je budget dit is ongeveer 1900 euro dus ik zou maar voor die asus :D (niet deze)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan