Gaming laptop, budget: 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet het perse een laptop zijn? Want als je een desktop-pc zou kopen voor hetzelfde geld zou je veel meer performance hebben

Ja, ik heb al een redelijke desktop. Ik ga volgend jaar op kamers en heb dan voor mijn studie ook een laptop nodig, mijn pc laat ik dan gewoon thuis staan en die laptop zou ik dan willen gebruiken om op te gamen.

Ok dan is de GX60 van MSI echt wel de beste voor jou budget maar als je toch overweegt om nog iets meer te spenderen dan zou ik voor de ACER ASPIRE V3-772G-747A1275MAKK gaan omdat deze een nieuwe generatie Intel processor heeft die sneller is en er zit een nieuwere generatie Nvidia videokaart in die ook gewoon sneller is. Het enige nadeel aan deze laptop is dat deze geen kleine 14/16 GB SSD heeft. Link naar Laptop (dit hoeft niet perse de goedkoopste prijs te zijn): http://www.laptopshop.nl/product/33...laptops/acer-aspire-v3-772g-747a1275makk.html

Volgens diverse benchmarks presteert de HD7970m beter dan de GTX 760M, de processor lijkt me dan wel weer een stuk beter.. Ik weet niet precies wat het verschil in fps zou zijn..

Laatst bewerkt:
Hoi,

Maar denk dat je beter even de Acer kan vergeten is en blijft een zwak merk met een beperkte goede srevice.
Ik zou deze nog overwegen hoor goede dingen over de service en is ook geen slecht merk meer en heeft een nog wat betere videokaart als de msi.

Ps ik zou geen amd processor nemen presteert even slechter als de intel

Laatst bewerkt:
Lenovo y500 met I7 en gt650m. Voor 100 extra heb je een sli gpu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan