Gaming laptop kopen, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Widget

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
Hoi,, ik wil een gaming laptop kopen en mijn budget is maximaal 700 euro.
Lager mag, hoger niet. (duh xD)

De games die ik wil spelen of al speel zijn: Garry's Mod, Counter Strike Source, Team Fortress 2, The Sims 2 en 3, Crysis 1, Half-Life 2 en zijn episodes enzo. Eventueel ook de nieuwe spellen zoals Crysis 2 en GTA IV.

Volgens mij zijn dit niet echt hoge eisen? Ik ben niet iemand die de nieuwste games meteen wil hebben, als ik de games heb die ik wil ben ik blij. :rolleyes:

Ik weet zelf niet al te veel van computers dus enige hulp zou heel erg welkom zijn.
Alvast bedankt!!

Laatst bewerkt:
Hoi

700€ is een releijk bedrag voor een doorsnee laptop.
Een i5 en 4gb ram zouden genoeg moeten zijn.

Wat de grafische kaart betreft, daarvoor zul je even op een reactie van iemand anders moeten wachten. (weet zo niet precies welke goed zijn voor laptops)

Surf anders even naar
http://www.alternate.nl
En tik links bovenin
"i5 en 4gb"
In.
Dan vindt je denk ik wel wat je zoekt.

Greetz
Luck

Een gemiddelde laptop kost al 700 euro dus een gaming laptop ga je er niet uithalen, dit licht ook aan welke games je speel, minecraft zal er goed op draaien. (ik raad je een desktop aan)

Laatst bewerkt:
Computer ipv laptop

Hoi

700€ is een releijk bedrag voor een doorsnee laptop.
Een i5 en 4gb ram zouden genoeg moeten zijn.

Wat de grafische kaart betreft, daarvoor zul je even op een reactie van iemand anders moeten wachten. (weet zo niet precies welke goed zijn voor laptops)

Surf anders even naar
http://www.alternate.nl
En tik links bovenin
"i5 en 4gb"
In.
Dan vindt je denk ik wel wat je zoekt.

Greetz
Luck

Ik ben gestopt met het zoeken naar een gaming laptop, ik zoek nu gewoon een computer maar dan wel goed genoeg om te gamen.

Is dit wat? http://www.alternate.nl/html/product/PC_Complete_Systemen_met_besturingssysteem/ALTERNATE/Minerva_P110/508619/?tn=BUILDERS&l1=PC-Systemen&l2=Complete+systemen

Met een laptop van 700 euro kun je prima gamen

Ik zal zo even naar de link kijken

Looks good
Maar....

Ik ken een bedrijfje in Duitsland, die leveren een soortgelijke pc (ook goed om te gamen) voor nig geen 500€
Mn vader heeft daar een paar PCs voor zn bedrijf gekocht en die bleken ook prima voor het gamen te zijn.

Assassins creed 2, cod mw 2, blackops etc.

Looks good
Maar....

Ik ken een bedrijfje in Duitsland, die leveren een soortgelijke pc (ook goed om te gamen) voor nig geen 500€
Mn vader heeft daar een paar PCs voor zn bedrijf gekocht en die bleken ook prima voor het gamen te zijn.

Assassins creed 2, cod mw 2, blackops etc.

Klinkt goed, hoe heet dat bedrijf dan? En levertijd? En aangezien ik games speel die minder eisen dan de spellen die je opnoemt lijkt het me perfect.

Iedereen ontzettend bedankt voor jullie hulp, ik heb alle reacties gelezen en vergeleken en ik heb gisteren een pc gekocht! :)
Als het goed is krijg ik hem morgen binnen, hij is 711 euro en ik had geluk dat m'n ouders mee wilden betalen. Het is een Intel core i5 3.2Ghz computer met 4GB RAM, 1TB geheugen en nog allemaal andere dingen. Dit is goed genoeg voor de spellen die ik speel dus ik was eigenlijk meteen verkocht.

Opgelost!

p.s.
woont niemand van jullie in Nederland? :O

Woon sinds 4j in het buitenland.
Ik werd gedwongen door mn ouders :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan