gaming muis het waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

readme plz

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2009
Een uur geleden heeft mijn thrust muis de geest gegeven.(wat wil je het is Thrust :p)
Nou wilde ik zowiezo een nieuwe muis kope omdat ik vaar FPS speel,maar ik werk onwel van sommige prijzen:shocked:.

Mijn vraag is nu:Is het aan te raden een gaming muis aan te schaffen of voldoet een ''normale'' muis ook?
Dank je wel:)

Een uur geleden heeft mijn thrust muis de geest gegeven.(wat wil je het is Thrust :p)
Nou wilde ik zowiezo een nieuwe muis kope omdat ik vaar FPS speel,maar ik werk onwel van sommige prijzen:shocked:.

Mijn vraag is nu:Is het aan te raden een gaming muis aan te schaffen of voldoet een ''normale'' muis ook?
Dank je wel:)

Hangt ervan af hoe ver jij wil gaan met spelen.
en de normale muisen die meeste mensen gebruiken zijn 800dpi ( dots per inch,dit is the sensetivity van je muis )
bij gamer muisen heb je ze van 800 tot 5600dpi

Meeste gamer muisen hebben ook meerdere knoppen
zelf heb ik een Razer Mamba van 5600dpi het is een aanrader maar aan echte gaming muisen zit toch echt een prijskaartje.

Als ik jouw was zou ik een kijken naar een muis van rond de 40-60 euro
Probeer de Razer Diamond back 3G eens dat was mijn vorige muis en ik was er erg blij mee.

Zelf heb ik ook altijd een trust gehad :) (een optische)
Ook deze ging kappot na verloop van tijd.

Hierna heb ik verschillende muizen gehad en versleten :o

M'n huidige muis (alweer een jaar) is een razer copperhead (laser muis)
http://tweakers.net/pricewatch/125500/razer-copperhead-(blauw).html

Het is even wennine in het begin, want je kunt de muis in vrij hoge DPI instellen.
Dus je beweegt je muis 3 cm en je pijl op het scherm gaat van uiters links naaruiterst rechts.
Ideaal voor snelle bewegingen en nauwkeurigheid in FPS games.
Ik zou niet anders meer willen

Edit: laser muisjes werken trouwens niet op elke muismat. houd hier rekening mee :)

Laatst bewerkt:
Zelf heb ik ook altijd een trust gehad :) (een optische)
Ook deze ging kappot na verloop van tijd.

Hierna heb ik verschillende muizen gehad en versleten :o

M'n huidige muis (alweer een jaar) is een razer copperhead (laser muis)
http://tweakers.net/pricewatch/125500/razer-copperhead-(blauw).html

Het is even wennine in het begin, want je kunt de muis in vrij hoge DPI instellen.
Dus je beweegt je muis 3 cm en je pijl op het scherm gaat van uiters links naaruiterst rechts.
Ideaal voor snelle bewegingen en nauwkeurigheid in FPS games.
Ik zou niet anders meer willen

Edit: laser muisjes werken trouwens niet op elke muismat. houd hier rekening mee :)

Mijn Mamba en mijn Diamondback werken gwn op mn bureaublad maar ik heb sins kort een Razer Goliathus gekocht werkt stukken lekkerder

Bedankt voor alle reacties(en de uitleg van DPI)ik kwam langs deze muis omdat ik hem vaker gezien heb.
17662.png

Oh ja en als ik de ware muis heb gevonden moet ik ook nog een matje kopen(tegen slijtage of voor betere "precizie'')
Alvast hartelijk dank!;)

Bedankt voor alle reacties(en de uitleg van DPI)ik kwam langs deze muis omdat ik hem vaker gezien heb.
17662.png

Oh ja en als ik de ware muis heb gevonden moet ik ook nog een matje kopen(tegen slijtage of voor betere "precizie'')
Alvast hartelijk dank!;)

Haha ik blijf toch liever bij Razer maar iedereen zn eigen smaak

Blijf van die logitech af.
Die heb ik ook gehad => 2 keer kappot gegaan in een half jaar.

De eerste keer werkte de rechtermuisknop niet meer. Muis terug gebracht en een andere gekregen.
Deze ging na 2 maandjes ook weer kappot (linker muisknop klikte 3 tot 4 keer met 1 druk)

Daarna heb ik het terug gebracht en m'n geld terug gevraagt.
Hierna heb ik een razer gekocht en heb geen problemen meer gehad. (behalve dan een andere muismat aan moeten schaffen)

Edit
@TFP de Diamondback is een optische muis geen laser, deze werken overal op.
Maar dan heb je toevallig een mat gehad waar de Mamba wel op werkt :) Waarschijnlijk zwart en/of gelijnt met "grof" structuur

Laatst bewerkt:
Blijf van die logitech af.
Die heb ik ook gehad => 2 keer kappot gegaan in een half jaar.

De eerste keer werkte de rechtermuisknop niet meer. Muis terug gebracht en een andere gekregen.
Deze ging na 2 maandjes ook weer kappot (linker muisknop klikte 3 tot 4 keer met 1 druk)

Daarna heb ik het terug gebracht en m'n geld terug gevraagt.
Hierna heb ik een razer gekocht en heb geen problemen meer gehad. (behalve dan een andere muismat aan moeten schaffen)

Edit
@TFP de Diamondback is een optische muis geen laser, deze werken overal op.
Maar dan heb je toevallig een mat gehad waar de Mamba wel op werkt :) Waarschijnlijk zwart en/of gelijnt met "grof" structuur
Echt? haha ik had dat lampje nooit gemerkt maar mijn Mamba werkt ook op alles hoor :P (tot zo ver wat ik hier heb )
Maar ja de Goliathus control edition is voor precisie dus erg grof en zwaar.

tadaaaaa!
Het is geworden de... Razer Abyssus
razer-abyssus-mb.jpg

Deze i.c.m. een zwarte muismat werkt zeeeer goed.Alleen weet ik nog niet echt wat ik met de dpi moet doen:confused:.
Of met de instelbare frequentie.

tadaaaaa!
Het is geworden de... Razer Abyssus
razer-abyssus-mb.jpg

Deze i.c.m. een zwarte muismat werkt zeeeer goed.Alleen weet ik nog niet echt wat ik met de dpi moet doen:confused:.
Of met de instelbare frequentie.

Als het goed is moet er software bij zitten en een handleiden ( altijd handig )
Lees de handleiding gewoon eens op je gamak door.

Je kan een On-the-fly knop instellen op je muis maar mee je de DPI in-game kunt instellen.

( ingedrukt houden en dan scroll up\down )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan