gaming muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderisbestok

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe muis, een gaming het liefst.
Ik had er wel eentje op t oog de cyborg rat 7 maar
Dat was wel echt de max aan prijs en de recensies waren niet heel goed. Verder heb ik geen verstand van hoeveel dpi etc. Ik speel games als: assinscreed skyrim tdu2 dus verschillende soorteb. Hebben jullie een muis die jullie mij kunnen adviseren, hoe duur maakt niet uit want dan wil ik het gewoon bekijken. Niet dat ik van plan ben honderden euros uitte geven maar ik wil gewoon weten wat er is voor welke prijs.

Gr sander

ik heb zelf een speedlink kudos gaming mouse, ligt lekker in de hand, zitten gewichtjes bij om hem zwaarder te maken, en je kan kiezen voor verschillende dpi dmv knoppen op de muis.

Gamer ?? ..:thumb: neem maar iets van Razer .....bijv. Razer Imperator ? ..;) ..
-------------
Benieuwd ?? klik dan HIER ! :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik ga nog even grondig onderzoek doen, verder heeft iemand ervaring met de Razer Imperator, die vind ik er wel goed uitzien!

:) Ik gebruik die Razer Imperator :thumb: en kan ik je vertellen dat ik nooit iets anders wil ( i.v.m. game-muis :D ) het is een van diepste/grootste dpi's/ zeer snel is/makkelijk, ( kijk link gegevens ) en eigen geheugen enz..enz.. enz..;)
Plus als je onder een '' Razer Destructor Muismat '' gebruikt word je zeer snel gewent op, .... en jezelf zou nie meer zonder kunne ...:D
----------------
P.S. ik vind h'm beter dan G9 game/muis van logitech .. :D

Laatst bewerkt:
Nog maals bedankt allemaal, heb in de winkel wat dingen uitgeprobeert waaronder de razor imperator, voelt erg goed, maar toen ik de cyborg r.a.t. 7 probeerde werd ik hier toch ook wel heel blij van. Heb daarom die besteld, wel met de destructor muismat! Maar echt hartelijk bedankt voor jullie reacties!

Gr Sander Hansen

Je hebt me trouwens wel enthousiast gemaakt over de razor en ik was echt enorm aan het twijffelen, vooral de meneer van de winkel heeft me overgehaald. (en nee dit kwam niet door de prijs :S, in die winkel waren ze even duur XD)

alkolg.gif
fyd113.gif

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan