Gaming pc 1200 - 1300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickjanssen2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2013
Hallo iedereen,
Sinds mijn oude pc oud aan het worden is, heb ik besloten een nieuwe te willen kopen. Ik heb rond de 1300 euro te besteden maar hier moet dan een
koptelefoon en muis bij inzitten.
Een aantal voorkeuren:
Razer deathadder 2013 als muis.
Gaming headset nog niet over uit, draadloos/draad maakt niet uit. Het liefst heb ik een nvidia videokaart voor toch ook de stevigere games. Denk aan battlefield 4, gta V. Verder geef ik graag wat stilte op voor betere prestatie. Ook zet ik de pc graag zelf in elkaar. Ik geef ook de voorkeur aan een intel i7 processor. Verder ben ik niet zo op de hoogte van wat overclocken nou precies inhoud, en wat de voordelen/nadelen zijn. Het handigst zou zijn als alles op een site zoals azerty.nl te bestellen valt.

Alvast heel erg bedankt,

Nick.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Een I7 is voor te gamen niet nodig maar wens vervult zie hier zelf alleen nog de muis en de koptelefoon

Ziet er heel goed uit, kan iemand mij nog iets vertellen over overclocken? Is deze setup te overclocken? Kan ik dit zelf? Is dit veilig wanneer ik niet zo erg veel kennis heb van de technische kant van computers?

Alvast heel erg bedankt Modag,

Nick

Laatst bewerkt:
Het is over het algemeen wel veilig, als je bijvoorbeeld stap bij stap handleidingen volgt. Sommige moederborden hebben ook standaard pre-sets voor overclocking die je alleen hoeft te selecteren in de BIOS.

Ben wel redelijk goed met de meer windows kant van computers (errors oplossen etc.) Ik denk dat het overclocken wel gaat lukken. Enig idee welke headsets en muizen het beste zijn voor gamen en de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben? Zo heb ik het gevoel dat je bij razer vooral voor het merk betaald. Alvast bedankt voor alle hulp.

Nick

Hoi,

Bij Mediamark heb ze een vracht aan muizen staan ook gamers misschien een optie om daar eens te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan