Gaming PC 750 euro max

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xaghow

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2012
Hallo; na een jaar op mijn pc zitten die geen geluid meer heeft en games alleen maar op low kan spelen vond ik het eens tijd om te veranderen van computer...
Liefst heb ik ook een winkelmandje van Azerty :)

Budget: 750 euro max
Doel: Vooral games spelen zoals WoW; GW2; Diablo 3 enz op Ultra settings.. liefst ook een PC die lang meegaat
Omgeving: De PC mag wel wat lawaai maken maar liefst geen stofzuiger ;) Mijn kamer is goed verlucht dus dat is geen probleem maar er is wel redelijk veel stof..
Assemblage: Liefst kant en klaar in elkaar gestoken door Azerty... (montage)

Besturingssysteem: Windows 7 64 bit

Liefst heb ik een Nvidia Geforce grafische kaart en minstens 8gb ram en ik had de Cooler Master Elite 430 - Midtowermodel ook in gedachten

Hopelijk krijg ik zo rap mogelijk antwoorden en bedankt bij voorbaat :)

-Andres

Ik kan je daarbij wel helpen.
Als je naar http://www.pc-samenstellen.nl gaat kan je daar allemaal PC's samenstellen. Ik heb het ook gedaan en ze lever uitstekende service. Zij zetten het gratis in elkaar en het word gratis verstuurd. Alle onderdelen die jij daar samenstelt kunnen samen in 1 pc.

Laatst bewerkt:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B279738%5D=1&product%5B563663%5D=1&product%5B478103%5D=1&product%5B361603%5D=4&product%5B495057%5D=2&product%5B540225%5D=1&product%5B565745%5D=3&product%5B400619%5D=1&product%5B260394%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B557195%5D=1&product%5B398419%5D=1

- Je videokaart kan je met gemak overklokken (Kan oplopen tot Core clock van 1500Mhz), Vergelijkbaar met de Ati kaarten 7870, alleen heb jij een 360Bit kaart. Dus sneller.
- Door het autimatische overklokken in je bios (De processor haalt je maximale FBS 4166Mhz waarschijnlijk en geheugen word op 1866Mhz neer gezet) "Voor gamen ideaal"
- Fan controller, waarbij je kan bepalen op hoeveel graden je processor moet koelen, zo laag mogelijk pakken. Indien geluidoverlast wat omhoog schroeven. Alle 5 de ventilators kan je de snelheden van bepalen. + Het is met Touchscreen voor op je kast.
- Moederbord, geheugen, videokaart, hardeschrijven en processor goed gekoeld voor het overclocken en dat ze langer mee kunnen gaan.
- 16GB geheugen, zodat je naast het spelen met gemak je gameplay op video kan opnemen en er naast msnen, skypen, facebooken en muziek luisteren.

Met overklokken, haal je tot 30% meer uit je pc. Het klinkt lastig. Maar als je goed leest in je bios is het te simpel voor woorden.
http://nl.msi.com/product/mb/970A-G46.html

Laatst bewerkt:
Al die koeling kan je beter vervangen door gewoon een betere/stillere kast. Bijvoorbeeld Fractal Design R4
De videokaart is van een oudere generatie, neem een HD 7850, die is sneller.
De koelvinnen van het geheugen zijn veel te hoog.
Ik denk niet dat de TS Raid-configuraties wil gaan gebruiken, dus één HDD is veel goedkoper en beter.

Ik mis trouwens ook een voeding.

Die samenstelling is echt BAGGER.
Dit is véél beter.
Hiermee kan je alles makkelijk op ultra.
Je kan ook ipv een HD 7950 een GTX 660 ti nemen, maar ik vind de HD 7950 persoonlijk veel beter.

Had er een voeding ingestopt, maar zo te zien niet. Denk ik iets fout gegaan bij het refreshen. Waarom zou je geen raid configuratie willen voor dubbele prestaties? Om bestanden te lezen of weg te schrijven.
Raid configuratie is niet per definitie back uppen he ;)

Link aangepast, er zit nu een voeding in. Waarom zoon overated kaart? Ik kan met een Nvidea GTS 450 van 80 euro al BF 3 spelen op low-medium settings. Zonder lag. Wel overgeklokt natuurlijk.
Het gaat hier om WoW en Diablo 3, wat nog minder grafische kracht eist.

Alles naast de bits kan je zowat overklokken van je videokaart.

Laatst bewerkt:
Omdat het oud is, is het per definitie slecht? Beetje vaag geredeneerd Subplayer. Met een Athlon II X3 en een GTS 450 kan ik GTA IV op max settings spelen. Wat niet kan tippen aan de samenstelling die ik aangaf.
Wel had ik moeten overklokken, anders was het niet haalbaar. Dan zat ik nu nog op Medium-High settings.

Of is GTA IV dan ook slecht, omdat het een spel uit 2010 is? Wow is trouwens van 2006 :).
Makkelijk haalbaar met een 560 GTI (Ultra settings). Beetje zonde geld om een kaart van pak hem beet 100 euro meer te kopen. Mja, gaat een beetje off topic.

Laatst bewerkt:
560 ti heeft maar 1 GB vram dat is voor hedendaagse games vrij weinig zeker als je op 1080p of hoger wilt kunnen spelen dan heb je al snel 2GB vram nodig (en dat is wel waar we nu naar toe streven)
de chip op de kaart is snel zat echter is dit keer het videogeheugen de bottleneck

ook toekomstige games zullen meer vram vreten denk aan crysis 3 battlefield 4 rome 2 total war etc
het is dus niet slim om een verouderde videokaart te kopen als je voor het zelfde geld beter uit bent denk aan de HD7850 of GTX660 beide zijn minstens net zo snel als die 560 ti en kosten even veel
perfrel_1920.gif

wat ik je wel kan vertellen is dat de gtx560ti battlefield 3 niet aan kan op ultra 1080P

Laatst bewerkt:
@firestorm, dan moet de TS bij de HD 7850 wel opletten dat die de 2GB variant neemt, ik heb nl. de 1 GB variant en aan de buitenkant, behalve op de verpakking en in de beschrijving, zie je het verschil niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan