Mr.Friendly
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2005
Mijn wensen lijstje:
Budget - MAX 1000 euro
Doel - Hardcore gamen. Bij de nieuwe cod minimaal 125 fps steady halen en spellen in de toekomst kunnen kopen.
Hoe belangrijk is stilte? - Zou een pluspunt zijn
Assemblage - Ik wil het zelf doen, dat is vraag 2
Opties - Dvd's kunnen branden/lezen
Besturingssysteem - Daar valt in elk geval aan te komen. Maar als er een goedkope windows 7 bij kan; graag
Andere software? - Heb ik al
Randapparatuur
Ik heb een 1680x1050 monitor, gaming muis, gaming toetsenbord, 7.1 DS headset. Dus dat zit knor.
Wat ik al op het oog had (lijstje gekregen van iemand op 't internet):
tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/110196?tti=2&pti=21&minscore=8.125&maxdelivery=&;minproducts=5&maxshops=2#shoplist
Problemen:
Ik kan dat ding niet in elkaar zetten! Hoe leer ik dat of waar vind ik iemand die dat wilt doen?
Hij moet btw echt een tijdje meekunnen, kan dat bij die van tweakers? Zijn de aansluitingen goed genoeg?
Bedankt! iig voor het lezen!
Budget - MAX 1000 euro
Doel - Hardcore gamen. Bij de nieuwe cod minimaal 125 fps steady halen en spellen in de toekomst kunnen kopen.
Hoe belangrijk is stilte? - Zou een pluspunt zijn
Assemblage - Ik wil het zelf doen, dat is vraag 2
Opties - Dvd's kunnen branden/lezen
Besturingssysteem - Daar valt in elk geval aan te komen. Maar als er een goedkope windows 7 bij kan; graag
Andere software? - Heb ik al
Randapparatuur
Ik heb een 1680x1050 monitor, gaming muis, gaming toetsenbord, 7.1 DS headset. Dus dat zit knor.
Wat ik al op het oog had (lijstje gekregen van iemand op 't internet):
tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/110196?tti=2&pti=21&minscore=8.125&maxdelivery=&;minproducts=5&maxshops=2#shoplist
Problemen:
Ik kan dat ding niet in elkaar zetten! Hoe leer ik dat of waar vind ik iemand die dat wilt doen?

Bedankt! iig voor het lezen!