Gaming pc, is deze goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.Friendly

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Mijn wensen lijstje:
Budget - MAX 1000 euro
Doel - Hardcore gamen. Bij de nieuwe cod minimaal 125 fps steady halen en spellen in de toekomst kunnen kopen.
Hoe belangrijk is stilte? - Zou een pluspunt zijn
Assemblage - Ik wil het zelf doen, dat is vraag 2
Opties - Dvd's kunnen branden/lezen
Besturingssysteem - Daar valt in elk geval aan te komen. Maar als er een goedkope windows 7 bij kan; graag
Andere software? - Heb ik al

Randapparatuur
Ik heb een 1680x1050 monitor, gaming muis, gaming toetsenbord, 7.1 DS headset. Dus dat zit knor.

Wat ik al op het oog had (lijstje gekregen van iemand op 't internet):
tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/110196?tti=2&pti=21&minscore=8.125&maxdelivery=&;minproducts=5&maxshops=2#shoplist

Problemen:
Ik kan dat ding niet in elkaar zetten! Hoe leer ik dat of waar vind ik iemand die dat wilt doen? :( Hij moet btw echt een tijdje meekunnen, kan dat bij die van tweakers? Zijn de aansluitingen goed genoeg?

Bedankt! iig voor het lezen!

neem zowisow de video kaart
9800GT silent cell

Ts vraagt om een hardcore gamen systeem(budget 1000 euro) en dat die echt een tijdje mee moet kunnen.
Om dan met een oude generatie kaart te komen??
Denk dat we het samenstellen van een systeem even aan andere moeten overlaten.;)

kijk frank, jij snapt me :D

Maar iig dat lijstje van tweakers (scroll naar boven); werkt dat?

Lijkt niet veel mis mee, maar of die toch al wat verouderde videokaart genoeg is om op 1680x1050 een framerate van 125 te halen? Ik maak me zorgen dat je dan toch meer richting een nieuwere (en duurdere) kaart met 2GB geheugen moet:confused:

Wat betreft het in elkaar zetten... dat kan jij ook, echt waar. Zoveel stelt het niet voor. het is net lego, maar dan met een paar stekkertjes.
Alle onderdelen zijn redelijk idiot-proof gemaakt met connectoren die echt maar op één manier passen.
Wel beetje oppassen welk gereedschap je gebruikt (handig, die magnetische schroevendraaiers, maar magneten en elektronica gaan vaak slecht samen).
Ander, erg belangrijk puntje: niet de afstandhoudertjes vergeten tussen moederbord en systeemkast, anders gaat je systeem na in schakelen van de stroom in een oogwenk letterlijk in rook op.

Kijk voor een handleiding pc bouwen maar eens op youtube. Zoek op "bouw een pc". Misschien niet helemaal hetzelfde als jou systeem, maar het komt goed genoeg overeen.

Laatst bewerkt:
Geheid dat je voor het 11 november wordt nog de nodige andere lijstjes voorgeschoteld krijgt.
Wacht daarop.;)

Succes

@lccookie1992: Ik heb je bericht nu maar verwijderd.
Na diverse aanpassingen van jezelf was het nu een leeg bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan