Gaming pc rond 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bekerfinal

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
----
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
rond 800 euro, 850 mag ook nog.
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen?
Gamen
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Enigszins
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
Zelf

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
?
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Windows 7 heb ik al.
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc
nee
Randapparatuur
Een usb 3.0 poort als dat zou kunnen ?
De rest heb ik zelf al (monitor,muis toestenbord etc)

Laatst bewerkt:
Dit is een zeer mooi systeem. Dit systeem maakt gebruik van twee GTX 460 kaarten, die zijn 20/30% beter dan de GTX 480, en 120 euro goedkoper. Heb voor een AMD Processor gekozen, aangezien die iets goedkoper zijn dan Intel processors. :thumb:

Je kan ook voor een systeem gaan met 1 HD 6870, welke ook goed presteert, maar dan met een betere processor. Namelijk een intel i5 760. Dit systeem heeft ook een beter moederbord, een wat lager wattage, omdat je maar 1 videokaart gebruikt.

Ik raad het 1e systeem aan, maar je moet zelf weten!
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb even iets samengesteld.
pc800euro.jpg

Totaalprijs is €852,22 dus.

Laatst bewerkt:
Niet erg handig... Jouw processor ondersteunt dual channel geheugen, je neemt triple channel (6gb). Ook is 6gb geeneens nodig voor de doeleinden van Bekerfinal.

Ook heb je een kast van 105 euro gekozen, waardoor je minder geld over hebt voor prestaties.

Heel erg dure harde schijf van 80 euro, welke maar 500gb heeft... De 1tb schijf die ik heb uitgekozen is 50 euro, heeft 1tb, en is nog sneller ook...

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reacties :D ! Zit er ook een usb3.0 bij ? En uhm ik wacht nog even met bestellen tot ergens begin december.

Is goed hoor :) zeg eventjes wanneer je van plan bent te bestellen, misschien zijn er dan weer betere/goedkopere producten op de markt.

Bij mijn samenstelling zit USB 3.0 ja, ook Sata 600.

Hoi Jantju,

Ik zie bij beide systemen geen usb 3 staan of hi-speed moet dat betekenen maar dat denk ik niet meestal staat het er specifiek bij maar kan het ook mis hebben.

Oke geweldig ! Als het bijna zover is dan laat ik het weten.
Super bedankt.

Niet erg handig... Jouw processor ondersteunt dual channel geheugen, je neemt triple channel (6gb). Ook is 6gb geeneens nodig voor de doeleinden van Bekerfinal.

Ook heb je een kast van 105 euro gekozen, waardoor je minder geld over hebt voor prestaties.

Heel erg dure harde schijf van 80 euro, welke maar 500gb heeft... De 1tb schijf die ik heb uitgekozen is 50 euro, heeft 1tb, en is nog sneller ook...
Processor moet triple channel hebben, ik heb hem gemaakt met de PC Builder van Alternate.
Die zei dat er geen conflicten tussen hardware onderling waren.

Hoi,

Je zal geen fout zien omdat het ook zal werken alleen qua aankoop is het wat duurder zal gewoon als 6 gig gaan draaien maar niet in dualchannel vandaar jantju zijn opmerking

Dit is een zeer mooi systeem. Dit systeem maakt gebruik van twee GTX 460 kaarten, die zijn 20/30% beter dan de GTX 480, en 120 euro goedkoper. Heb voor een AMD Processor gekozen, aangezien die iets goedkoper zijn dan Intel processors. :thumb:

Je kan ook voor een systeem gaan met 1 HD 6870, welke ook goed presteert, maar dan met een betere processor. Namelijk een intel i5 760. Dit systeem heeft ook een beter moederbord, een wat lager wattage, omdat je maar 1 videokaart gebruikt.

Ik raad het 1e systeem aan, maar je moet zelf weten!
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! :thumb:

GTX460 SLI op een Crossfire bordje... denk het niet...

Update: Hoor net dat we nog een windows thuis hebben liggen, dus hoef ik de w7 niet.

Laatst bewerkt:
Ik heb het nu even zonder W7 samengesteld. Met ati radeon 6850 of raden jullie de gfs 460 aan? Later als je de computer wilt upgraden kan je er altijd nog een 2de grafische kaart bij stoppen of niet ?
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...301852]=1&product[245679]=1&product[338876]=1

Ik las ook ergens in een ander topic, dat een extra koeler niet nodig was?
Naja ik weet er niet zoveel van dus als iemand advies wil geven,bedankt.
Over een aantal weken ga ik hem pas kopen.

@marcel
dat is geen slimme zet je levert enorm in op cpu vermoge
en je kiest ook een kleine trage HDD en ja dat ga je merken
verder is een SSD duur en zul je er niet veel aan hebben 64GB...
het systeem wat Bekerfinal nu heeft is beter

Laatst bewerkt:
Hoi Bekerfinal!

Dat is mooi, want dan kun je de twee samenstellingen combineren, namelijke een intel i5 760, samen met gtx 460 in SLI.

Dit levert een heel erg mooie game-computer op!

Winkelmandje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan