Gaming PC rond de 1200/1300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

EpicDonutDude

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2013
Berichten
3
Hallo forum leden,
Ik wil graag een nieuwe gaming pc kopen rond de 1200/1300 euro, daar zou ik graag Battlefield 4 en GTA V op willen spelen op high/ultra.
ik heb niet veel ervaring op het uitzoeken van de beste pc onderdelen, en heb al veel tijd besteed op dit forum en computer sites.
Ik hoop daarom ook dat jullie mij kunnen helpen bij het uitzoeken van een goede gaming pc.

de pc moet bestaan uit:
- een monitor
- handige muis voor shooters
- de Pc kast zelf

(ik heb zelf al een gaming toetsenbord)
hopelijk kunnen jullie mij adviseren op bepaalde dingen zoals wat de beste graphics card is want ik zat zelf te denken aan een Nvidia GTX-770.

mvg, Kevin

PS. is het handig om een pc in elkaar te laten zetten door de leverancier van de producten of door een computer winkel in de buurt?
 
Hoi,

Denk dat als je hem met door jouw gekochte onderdelen bij een winkel in elkaar laat zetten je de hoofdprijs betaald, maar de betere webshops doen dit ook hoor.
Moet er ook een os bij?
 
Laatst bewerkt:
Mij lijkt dit wel iets: http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/462413

-16Gb ram en tot 32Gb uit te breiden
-Een van de nieuwste I5 processor
-Goed om mee te overklokken(je kan ook geld besparen en de overklok "features" er uit halen)
-Snelle SSD
-SLI mogelijkheid(of de voeding het red weet ik niet zeker, je kan er ook 750 watt in doen)
-De nieuwe GTX 770 overklokt tot 1,15GHz

Edit: De monitor en muis zitten er niet bij omdat ik zelf niet weet welke handig zijn, maar beide passen prima in het budget.
 
Laatst bewerkt:
- Seagate Barracuda ST2000DM00
- Dell UltraSharp U2412M (Tv)
- Asus Z87-A
- Corsair Vengeance
- Palit GeForce GTX 770 JetStream
- Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz
- Samsung SH-224BB
- Sharkoon Vaya
- Corsair CX Series Modular CX600M


ik heb een lijstje gemaakt en ik weet niet precies wat er nog aan verbetert kan worden, en of er nog iets handigs bij kan om battlefield 4 en GTA5 zonder enige problemen op high/ultra te kunnen spelen.

hebben jullie nog enig advies?
(en ik ben nog niet van plan om binnen een paar jaar te gaan overklokken)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, alleen de kast komt heel luidruchtig uit de test.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan