gaming pc samenstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een prima setup, ik ga alleen liever voor Western Digital harde schijven :)
En je koopt een CPU koeler en je hebt geen K versie CPU, dus als je wilt gaan overklokken dan moet je de K nemen, anders is de processor koeler eigenlijk overbodig. (je krijg er een bij he) En Palit heb ik geen ervaring mee, heb liever Asus/MSI/EVGA/XFX.

Laatst bewerkt:
Ik ben niet ver plan om te gaan overklokken, dus de cpu koeler is dan niet meer nodig?
Welk heb ik dan nodig?

Oke dan haal ik het van de lijst. Hoezo is Seagate geen betrouwbaar merk?

Die gaan naar mijn ervaring veel sneller kapot dan Samsung en Western Digital schijven, maar misschien is de Seagate wel sneller, alleen heb ik liever een harde schijf waar ik op kan vertrouwen, want daar staat immers je belangrijke data opgeslagen.

Dan denk ik dat ik wel voor de Western Digital ga.
Bedankt voor je antwoorden

Seagate is de tweede grootste hdd fabrikant in de wereld.
En koop je een samsung hdd dan koop je eigenlijk een seagate hdd.
Seagate heeft namelijk de productie van mechanische hdd's van samsung overgenomen.

Je kan denk ik beter 550/600watt kopen omdat hij meer dan 500watt slurpt(op z'n max) en wat extra kan nooit kwaad.

@iEatzRice

Nee onzin, dat is een goed merk voeding en zal niet eens dichtbij de 500W komen ;)

Waarschijnlijk zal je het al met een 430 wat voeding redden. Dus 520 watt is ruim zat.
De rede waarom mensen meestal een 550-600 wat voeding nemen is omdat je dan een beetje speling hebt.

- Voor het overclocken.
- Of later een nieuwe videokaart.

Bedankt allemaal voor jullie hulp, heb hem net besteld dus nu hopen dat hij veilig aankomt:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan