Gaming Pc voor 600-700

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geloof er geen bal van

De Gtx 560 kost 250 euro.

Terwijl de 6850 212 euro, en die kan de physx unlocken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jouw budget is vrij laag voor een gaming pc, ik heb ongeveer alles eruit gehaald voor jou budget.
Jij gaat een i3 en een gtx kopen, dan ben je echt helft al kwijt, dan kan je op andere hardware gaan inkrimpen ja.
Het werkgeheugen wat ik heb genomen enz, is allemaal korte latency en dergelijke wat het sneller maakt :) nu zou je veel cheapere (slechtere er voor moeten halen) Maar het is aan jou weet je,...

waar koop jij je hardware ??????
een gtx 560 is hellemaal geen 250 euro ...
een gtx 560 is ong 160 euro en een gtx 560 ti is 200 euro
de 6850 is maar 120 euro .. waar dit meer is wordt jij gewoon opgelicht !
kijk eens op azery.nl of alternate.nl

Je komt niet ver als je iemand gaat tegen werken die jou alleen maar goed advies wilt geven
Een i3 kost maar 110 euro en hij is veel beter dan elke amd cpu die jij kan vinden voor onder de 200 euro
Hier heb je dan een socket 1155 mobo bij die je vrij makkelijk kan upgraden later.
Hiermee bespaar jij geld en kan je een goed videokaartje halen

(een 6850 voor 200 euro , ye right mag ik weten hoe je aan deze prijs komt ? )

Alternate. ik wil nooit iets standaards, als ik iets krijg, wil ik een geavanceerd, en goed systeem.

Laatst bewerkt:
meschien raakt de ts verward net de GTX560 standaard en de GTX560 TI
er zit een groot verschil tussen de twee videokaarten

de HD6850 is even sterk als een standaard GTX560
de GTX560 TI is echter wel weer sterker dan dat maar dat zie je ook terug in de prijs

verder zal het verschil tussen merken niet veel zijn het grootste verschil zal hem in de koeling en garantie periode zitten

Laatst bewerkt:
slecht
de voeding voldoet niet en je koopt een verouderde videokaart die een stroom vreter is
voor die kaart heb je minimaal een 600watts voeding nodig
ook koop je een DEMO cpu die is dus al gebruikt en niet nieuw
FX processors zijn wat dat betreft ook niet optimaal voor gaming altans ze kunnen het wel alleen je hebt er niet veel extra's aan
je kan veel minder geld besteden aan bijvoorbeeld een i5 2500 die het in bepaalde games veel beter zal doen dan die FX8000 processor

verder is je dvd speler IDE... dat is een verouderde type aansluiting die nieuwe computers vrijwel niet meer gebruiken
en je dvd speler is geen brander terwijl je voor die prijs een combi kunt kopen

ik zou het zo doen
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Die van firest0rm is echt wel goed hoor! Met een betere videokaart veel beter processor, maar ik denk dat je beter een z77 moederbord kan doen is zo'n 25 euro duurder (als je een goedkope neemt, die niet eens zo slecht hoeft te zijn) en voor de rest is ts wel een beetje erg eigenwijs, luister naar msi ts anders kunnen wij je niet helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan