Gaming PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsVermeule

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2010
Heey ik wil ff weten of dit een goede setuo is voor een gaming pc:D

Proccesor:
AMD Phenom II X2 550 Black Edition (2x 3100 Mhz) Dual Core

Werkgeheugen:
4GB DDR3 1333Mhz (Dual Channel)

Harde schijf:
1000GB 7200 RPM SATA

Videokaart:
ATI HD5770 [1024 MB GDDR5] Direct X11

Optical drive:
DVD-RW Dual Layer Brander

Voeding:
Cooler Master Silent Pro 700W 85+ ( Modulair, Stille 135mm fan )

Behuizing:
Thermaltake V3 Black Edition

Processor koeling:
Scythe Big Shuriken SCBSK-1000

Besturingssysteem:
Windows 7 home premium 64bit

Ik heb niet zon groot budget dus laat het maar weten :p

CPu-tje is aardig zwakjes en je voeding te "zwaar"

neem bv een phenom x4 955
en een voeding van 500 / 550 W

Edit: bij alternat is er ook een GTX465 voor 150,- => ongeveer zelfde prijsklasse als de HD5770

Ik weet niet wat de prijzen zijn van jou gevonden hardware. maar misschien kun je vergelijken

Laatst bewerkt:
kan jij misschien een setup maken die een beetje goed is en spellen zoals cod 6 makkelijk draait want ik heb er niet zoveel verstand van:shocked:

Laatst bewerkt:
Ik heb een AMD Athlon X2 Dual Core 6000+ 3,1Ghz. En een Ati HD Radeon 4600 Serieus. 2GIG RAM. Niks mis mee als je het mij vraagt.

OK maar ik snap al die dingen niet want heb er niet zoveel verstand van dus ik zoek iemand die het samen kan stellen voor me :d

Hir een leuk systeem rond de 700,-

AMD phenom 2 X4 955, Asus mobo, 4GB DDR3 geheugen, Cooler master behuizing + voeding, GTX465 1GB graka, dvd brandertje, een 1TB harde schijf en legitieme windows 7 home primium 64bit.

Hiermee kun je nog een tijd mee vooruit teven kun je dit systeem mits nodig makkelijk upgraden.

Montage kon ik niet vinden, maar misschien kun je dit zelf. Ander hier even 60,- voor tellen.

Ps als iemand dit wel weet, geef dan een link :) ik zit hier altijd mee te klungelen.

Edit: en misschien een andere CPU koeler ipv de standaard. ALtijd beter / stiller

Laatst bewerkt:
danku

Kan ik hiermee de topgames spelen?
Dan zeg ik Dankuwel voor de moeite :o
Hir een leuk systeem rond de 700,-

AMD phenom 2 X4 955, Asus mobo, 4GB DDR3 geheugen, Cooler master behuizing + voeding, GTX465 1GB graka, dvd brandertje, een 1TB harde schijf en legitieme windows 7 home primium 64bit.

Hiermee kun je nog een tijd mee vooruit teven kun je dit systeem mits nodig makkelijk upgraden.

Montage kon ik niet vinden, maar misschien kun je dit zelf. Ander hier even 60,- voor tellen.

Ps als iemand dit wel weet, geef dan een link :) ik zit hier altijd mee te klungelen.

Edit: en misschien een andere CPU koeler ipv de standaard. ALtijd beter / stiller

Hiermee kun je elk spel dat nu uit is goed mee spelen. En je kunt er nog een tijd tegen aan met toekomstige games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan